Splinter Cell Remake. Nadchodzi rewolucja w mechanice skradania
Nadchodzący remake „Splinter Cell” może zrewolucjonizować gatunek gier skradankowych dzięki wykorzystaniu zaawansowanego ray tracingu.
Według najnowszych plotek, gra wprowadzi mechanikę pozwalającą wrogom wykrywać gracza na podstawie odbić światła.
It will have some pretty cool features like enemies being able to detect you based on raytraced reflections, raytraced audio etc.👀 https://t.co/Xsyy67cd9u
— VISCERAL (@zvis_ceral) April 22, 2024
Gra, która jest obecnie w fazie rozwoju, ma być zbudowana na silniku Snowdrop od Massive Entertainment i zachować liniowy charakter oryginału. Jednak nowością mają być unikalne funkcje, takie jak wykrywanie gracza przez wrogów za pomocą odbić oraz dźwięku.
Jeśli te doniesienia okażą się prawdziwe, „Splinter Cell” może znacząco podnieść poprzeczkę dla gier skradankowych, które w ostatnich latach nie ewoluowały zbyt dynamicznie. Więcej informacji na temat projektu spodziewane jest w ciągu dwóch miesięcy podczas tegorocznego Ubisoft Forward.
Czy remake „Splinter Cell” spełni oczekiwania fanów i wprowadzi nową jakość do gier stealth? Wszystko wskazuje na to, że Ubisoft ma w zanadrzu wiele niespodzianek, które mogą zaskoczyć nawet najbardziej doświadczonych graczy.