Take-Two redukuje zatrudnienie. Wydawca No Rest for the Wicked w trudnej sytuacji
W ramach restrukturyzacji, Take-Two Interactive podjęło decyzję o zwolnieniu „znacznej większości” pracowników swojego wydawnictwa Private Division.
Zespoły w Seattle, Nowym Jorku, Las Vegas i Monachium zostały dotknięte cięciami, które są częścią szerszego programu redukcji kosztów.
Private Division, założone w 2017 roku, znane jest z wydawania gier niezależnych, takich jak „Ancestors: The Humankind Odyssey” czy „The Outer Worlds”. Studio wydało ostatnio grę „No Rest for the Wicked” w wersji Early Access i planuje zrobić to samo z „Tales of the Shire” od Wētā Workshop Game Studio w drugiej połowie 2024 roku.
Zwolnienia są częścią ogłoszonego przez Take-Two planu redukcji o 5% siły roboczej, co oznacza około 600 osób. Firma zaznaczyła, że cięcia są niezbędne do „efektywnego zarządzania całym biznesem” i mają na celu „poprawę marży”, jednocześnie inwestując w rozwój.
Take-Two nie udzieliło dodatkowych szczegółów na temat programu redukcji kosztów. Jednakże potwierdzono, że Private Division nadal pracuje nad aktualizacją do „Kerbal Space Program 2” i planuje wydać w przyszłym roku wspomnianą wcześniej grę „Tales of the Shire”.