Dragon’s Dogma 2 zyska nowe profesje, ale nie wszyscy będą mogli z nich skorzystać
Mamy świetne wieści, ale tylko dla pecetowych graczy „Dragon’s Dogma 2”.
Modderzy wprowadzą imponujące profesje, które odświeżą rozgrywkę i otworzą drzwi do nieznanych wcześniej możliwości.
YouTuber The Rift zaprezentował w swoich filmach, jak wykorzystuje dostępne mody do tworzenia nowych profesji, w tym takich jak Mnich, Samuraj, Nekromanta i „Pogromca Bestii” (Beast Tame), a także powrót Mistycznego Rycerza (Mystic Knight) z pierwszej części serii. Prezentacje wideo nowych profesji wyglądają na tyle przekonująco, że mogłyby uchodzić za oficjalne dodatki do gry.
Mimo ograniczonej liczby profesji dostępnych przy premierze gry i pewnych problemów technicznych, które wciąż czekają na rozwiązanie, „Dragon’s Dogma 2” pozostaje solidną grą akcji z elementami RPG. Gra oferuje około 40 godzin czystej zabawy, poczucie eksploracji, dobry (choć nie najlepszy system walki) i całkiem niezłą grafikę. Nie należy jednak oczekiwać zapadającej w pamięć narracji.
„Dragon’s Dogma 2” jest już dostępna na PC, PlayStation 5, Xbox Series X i Xbox Series S. Data wydania modowanych profesji nie została jeszcze ogłoszona, ale miejmy nadzieję, że nie będziemy musieli długo czekać, a jeśli tak się stanie, będą dostępne tylko w wersji na PC.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dragon's Dogma II.