Fotorealistyczne lokacje coraz bliżej. Zobaczcie przyszłość grafiki w grach z Unreal Engine 5.4
Deweloperzy i graficy już tworzą modele 3D i tekstury dla gier nowej generacji, w które zagramy za kilka lat. Warto spojrzeć na takie cudeńka szykowane dla Unreal Engine 5.4.
Zespół Scans Factory przygotowuje dla deweloperów działających w Unreal Engine modele 3D różnych środowisk, sprzedając takie pakiety ułatwiające życie innym twórcom za najczęściej ok. 700-1000 zł. Ich praca jest naprawdę imponująca. Poniżej czeka na was kilka prezentacji z efektami działań Scans Factory na przestrzeni kilku ostatnich miesięcy
Oczywiście demo techniczne to jedna rzecz, a wpisanie tego w gameplay, obciążający dodatkowo procesor i GPU, to inna sprawa. Na gry z takim przepychem wizualnym jeszcze poczekamy (pewnie do kolejnej konsol), ale droga jest już wyznaczona. System globalnego oświetlenia Lumen i modelowania obiektów Nanite (rodzaj udoskonalonego LOD) nieustannie pokazują ogromny potencjał. Potrzeba tylko odpowiednich mocy przerobowych do "uciągnięcia" takiego przepychu graficznego.
Przy okazji polecam nasz news z końcówki kwietnia o nowościach wprowadzonych do Unreal Engine 5.4.