Ghost of Tsushima na PS5 vs. PC. Nixxes odrobiło zadanie domowe i zachwyca graczy
Ghost of Tsushima Director's Cut znalazło się na nowej platformie. A jak dopracowana produkcja prezentuje się na porównaniu PS5 vs. komputery osobiste? Sprawdźmy.
PlayStation coraz mocniej wkracza na rynek PC – a sukcesy takich produkcji jak chociażby Helldivers 2 mogą zachęcać producenta do kolejnych projektów. Użytkownicy komputerów osobistych już od marca mogli jednak szykować się na wkroczenie do klimatycznej wersji Japonii i poznanie emocjonującej historii Jina Sakai. Choć jeszcze przed premierą nie zabrakło ogromnych kontrowersji związanych z wycofaniem tytułu w wielu krajach, odbiorcy zagłębiają się w efektach prac Sucker Punch Productions i Nixxes.
Ghost of Tsushima Director's Cut jest od wczoraj dostępne na nowej platformie i cieszy się bardzo dobrym przyjęciem wśród odbiorców. Obecnie tytuł posiada 85% pozytywnych opinii od użytkowników platformy Valve (ponad 3800 recenzji).
Na najnowszym porównaniu zestawiającym ujęcia z PS5 oraz PC z GeForce RTX 4080 możemy spojrzeć na pewne różnice pomiędzy wersjami gry – szczególnie naszą uwagę mogą zwrócić prezentacja wszelkich szczegółów oraz oświetlenie.
Studio Nixxes, które pracowało nad wieloma wydaniami gier PlayStation na komputerach osobistych, przyjrzało się między innymi ulepszeniom zwiększającym wydajność (NVIDIA DLSS 3, AMD FSR 3 i Intel XeSS), rozbudowanym ustawieniom graficzny, obsłudze monitorów ultrawide oraz odblokowaniu liczby klatek na sekundę. Dzięki wykorzystaniu technologii DLAA i NVIDIA Reflex możemy oczekiwać wygładzenia krawędzi przy anti-aliasingu.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Ghost of Tsushima Director's Cut.