Serialowe adaptacje gier to potęga. Niesamowity skok Falloutów w rankingu z USA
Kolejny raz potwierdza się, że warto tworzyć seriale i filmy bazujące na grach. Komercyjne wyniki Fallout w USA są naprawdę imponujące.
Znany analityk rynkowy Mat Piscatella ujawnił, jak wyglądały miejsca zajmowane przez serię Fallout w rankingu sprzedaży gier w marcu i kwietniu.
Jak łatwo się domyślić, po 10 kwietnia, kiedy zadebiutował serial Amazon, mamy do czynienia z ogromnym awansem całej marki Fallout - również starszych odsłon, takich jak Fallout 3 i Fallout 2. Sytuacja wyglądała w USA następująco:
Sprzedaż serii Fallout w USA, w marcu 2024 roku:
- Fallout 4 - 87 miejsce w rankingu
- Fallout 76 - 159 miejsce w rankingu
- Fallout: New Vegas - 193 miejsce w rankingu
- Fallout 3 - 316 miejsce w rankingu
- Fallout 4: VR - 668 miejsce w rankingu
- Fallout + Fallout 2 + Fallout Tactics (pakiet) - 668 miejsce w rankingu
Sprzedaż serii Fallout w USA, w kwietniu 2024 roku:
- Fallout 4 - 5 miejsce w rankingu
- Fallout 76 - 8 miejsce w rankingu
- Fallout: New Vegas - 24 miejsce w rankingu
- Fallout 3 - 37 miejsce w rankingu
- Fallout 4: VR - 99 miejsce w rankingu
- Fallout + Fallout 2 + Fallout Tactics (pakiet) - 122 miejsce w ranking
To będzie z pewnością zachętą dla kolejnych wydawców, by angażować się w podobne, serialowe przedsięwzięcia. Ta strategia sprawdziła się już wcześniej wspaniale m.in. w przypadku anime bazującego na Cyberpunk 2077, pt. "Cyberpunk: Edgerunners".