Call of Duty: Black Ops 6 musi przyciągnąć miliony, by zrekompensować straty
Call of Duty: Black Ops 6 będzie musiało przyciągnąć przynajmniej 2,5 miliona nowych subskrybentów na Xbox Game Pass, aby zrekompensować utracone przychody.
Według szacunków opartych na danych sprzedaży z poprzednich lat będzie to duże wyzwanie dla Microsoftu.
Rough math suggests that Xbox needs to + at least 2.5m subs for this to make sense...optimally around 4.7-5, or in a perfect world, 11 million to (fully) recover potential lost sales in the first month
— Brad Sams (@bdsams) May 28, 2024
*numbers based on info pulled from FTC v Microsoft, Activision earnings https://t.co/Cpar5ERglV
Brad Sams, znany dziennikarz, zauważył, że aby operacja była opłacalna, liczba nowych subskrybentów powinna wynosić między 4,7 a 5 milionów, a idealnym wynikiem byłoby nawet 11 milionów. To konieczne, by pokryć potencjalne straty ze sprzedaży w pierwszym miesiącu, ponieważ od pierwszego dnia gra ma być dostępna w Game Passie.
W 2022 roku Call of Duty zarobiło miliard dolarów na premierę, z czego 35% to sprzedaż na PS4 i PS5. Na konsole Microsoftu sprzedało się wówczas aż 2,2 miliona kopii. Dlatego, aby osiągnąć finansową równowagę, Microsoft potrzebuje zdobyć od 150 do 200 milionów dolarów z nowych subskrypcji. Ten wynik będzie kluczowy, aby odpowiedzieć na pytanie, czy strategia dodawania tytułów AAA do Xbox Game Pass przynosi oczekiwane rezultaty.
Rozważając liczby, łatwo dostrzec, jak ogromne jest to wyzwanie. Call of Duty: Black Ops 6 będzie testem, który pokaże, czy subskrypcyjny model Microsoftu jest sensowny pod względem finansowym i ekonomicznym i czy jest w stanie zrekompensować poniesione straty.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Call of Duty: Black Ops 6.