Take-Two planuje przenieść swoje największe franczyzy na urządzenia mobilne
Take-Two Interactive, wydawca odpowiedzialny za takie tytuły jak Grand Theft Auto, Red Dead Redemption i Borderlands, potwierdził zamiar wprowadzenia swoich największych franczyz na rynek mobilny.
Firma zamierza wykorzystać potencjał Zyngi, specjalizującej się w grach na iOS i Android, którą przejęła w 2022 roku za 12,7 miliarda dolarów.
CEO Take-Two, Strauss Zelnick, podkreślił jednak, że choć plan jest ambitny, to realizacja tego celu wymaga czasu. Przyznał, że gry mobilne oparte na znanych franczyzach nie zawsze odnoszą sukces. Zamiast tego, największe sukcesy na rynku mobilnym odnoszą gry stworzone od podstaw z myślą o tej platformie.
Mimo wyzwań, Zelnick jest pewien, że firma z czasem będzie w stanie wypuścić swoje najbardziej udane tytuły bazujące na znanych markach Take-Two. Obecnie jednak plan został nieco odsunięty na dalszy plan, ponieważ firma koncentruje się na innych projektach.