Marvel Rivals na zajawce z gameplayem od NVIDIA. Ponad 160 fps w 4K dzięki DLSS 3
Sony przypomniało nam podczas State of Play o Marvel Rivals. Gra zmierza na konsole (PS5 oraz XSX), ale to nie koniec ogłoszeń związanych z tą pozycją.
Marvel Rivals zapewni już w dniu swojej premiery na PC wsparcie dla DLSS 3 oraz NVIDIA Reflex. Temat przybliża nam NVIDIA, która przygotowała nową zajawkę tej gry free-to-play.
NVIDIA chwali się, że z włączonym DLSS 3 i z aktywnym ray tracingiem można uzyskać w Marvel Rivals framerate na poziomie 150-180 fps - w rozdzielczości 4K. Firma twierdzi, że na tej samej konfiguracji sprzętowej bez włączonego DLSS gra trzyma poziom 58-60 fps.
Kiedy zagramy w nowy tytuł NetEase Games? Według ostatnich informacji gra zadebiutuje równocześnie na PC i konsolach w ostatnich dniach lipca 2024 r.