Tomb Raider na UE5. Filmik z Angeliną Jolie i Christophem Waltzem robi imponujące wrażenie
Fanowska pasja i talent to mocne połączenie, które w odpowiednich rękach dokonuje imponujących rzeczy, w tym prezentację „Tomb Raider: The Last Revelation”.
Nowy fanowski projekt, choć na chwilę ożywia Larę Croft i jej przygody poprzez użycie najnowszego silnika Unreal Engine 5.3. Cyfrowy artysta Lorenzo_CGI wskrzesił ikoniczną postać, nadając jej rysy znanej aktorki Angeliny Jolie. Na krótkiej prezentacji wideo możemy zobaczyć też Christopha Waltza w roli Mr. Von Croya.
Co ciekawe, w projekcie nie wykorzystano technologii AI ani deepfake’ów, co czyni efekt końcowy jeszcze bardziej imponującym. Skóra postaci została stworzona z wykorzystaniem Texturing.xyz, a włosy Lary to lekko podrasowane modele z 3D Scan Store. Środowisko, choć inspirowane grą, zawiera nowe elementy dzięki zasobom z Megascan.
Animacja to połączenie ruchów uchwyconych przez samego artystę z wykorzystaniem taniego systemu do motion capture, wspomaganych przez Metahuman animator, Metapipe oraz oprogramowanie iClone od Reallusion. Chociaż jest to tylko projekt fanowski, daje on przedsmak możliwości, jakie niesie ze sobą nadchodzący „Tomb Raider” od Crystal Dynamics, który także będzie oparty na silniku UE5.
Naszym celem jest przekroczenie granic i dostarczenie wysokiej kinowej jakości przygodowej gry akcji, na którą fani zasługują zarówno od Crystal Dynamics, jak i serii Tomb Raider.
Czy ten fanowski projekt zwiastuje nową jakość w przyszłych grach „Tomb Raider”? Z niecierpliwością czekamy na więcej informacji o nadchodzącej grze. Dajcie znać, co sądzicie o fanowskim projekcie w komentarzach.