Game Pass nie był potrzebny. Nowość z Xboksa zalicza bardzo dobry start
Okazuje się, że Game Pass nie był konieczny do osiągnięcia sukcesu. Twórcy podali oficjalny wynik sprzedaży swojej gry.
Jakiś czas temu pisaliśmy o sytuacji związanej z grą Hypercharge: Unboxed. Niewielkie studio Digital Cybercherries w końcu spełniło swoje marzenie i wydało grę na konsolach Xbox One oraz Series. Zanim to nastąpiło, w sieci zaczęły pojawiać się komentarze sugerujące, że nieumieszczenie produkcji w Game Passie spowoduje całkowite pominięcie jej przez graczy.
Do sprawy odniósł się jeden z twórców. Zaznaczył, że nie każda gra pasuje do premiery w Game Pass i zachęcał do bezpośredniego wsparcia. Wygląda na to, że faktycznie miał rację. Studio zamieściło specjalny wpis, w którym poinformowano o wynikach sprzedaży Hypercharge: Unboxed na Xbox.
It still feels surreal. We are a small team of six indie devs who brought our childhood dream game onto Xbox.
— Hypercharge | Out Now on Xbox! (@HyperchargeGame) June 2, 2024
-Almost 40,000 copies sold in just under three days
- 450 reviews, averaging a 4.6 out of 5 stars on Xbox
- Ranked 18th in Top Paid games
Thank you for your support! pic.twitter.com/TEFD16IQPx
To wciąż surrealistyczne uczucie. Jesteśmy małym zespołem sześciu niezależnych deweloperów, którzy przenieśli na Xbox grę naszych marzeń z dzieciństwa.
- Prawie 40 000 sprzedanych egzemplarzy w niecałe trzy dni
- 450 recenzji, średnio 4,6 na 5 gwiazdek na Xbox
- 18. miejsce w rankingu płatnych gierDziękujemy za wsparcie!
Niektórzy mogą powiedzieć, że 40 tysięcy to nie jest spektakularny wynik. Digital Cybercherries to studio składające się z grupy przyjaciół, którzy nie mieli zbyt dużego budżetu na swoją grę. Taki wynik jest dla nich sporym osiągnięciem.
Hypercharge: Unboxed jest dostępne również na PC i Nintendo Switch.