Game Pass nie był potrzebny. Nowość z Xboksa zalicza bardzo dobry start

Gry
1916V
Xbox Pad
Mateusz Kucharski | 03.06, 16:41

Okazuje się, że Game Pass nie był konieczny do osiągnięcia sukcesu. Twórcy podali oficjalny wynik sprzedaży swojej gry.

Jakiś czas temu pisaliśmy o sytuacji związanej z grą Hypercharge: Unboxed. Niewielkie studio Digital Cybercherries w końcu spełniło swoje marzenie i wydało grę na konsolach Xbox One oraz Series. Zanim to nastąpiło, w sieci zaczęły pojawiać się komentarze sugerujące, że nieumieszczenie produkcji w Game Passie spowoduje całkowite pominięcie jej przez graczy. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Do sprawy odniósł się jeden z twórców. Zaznaczył, że nie każda gra pasuje do premiery w Game Pass i zachęcał do bezpośredniego wsparcia. Wygląda na to, że faktycznie miał rację. Studio zamieściło specjalny wpis, w którym poinformowano o wynikach sprzedaży Hypercharge: Unboxed na Xbox.

To wciąż surrealistyczne uczucie. Jesteśmy małym zespołem sześciu niezależnych deweloperów, którzy przenieśli na Xbox grę naszych marzeń z dzieciństwa.

- Prawie 40 000 sprzedanych egzemplarzy w niecałe trzy dni
- 450 recenzji, średnio 4,6 na 5 gwiazdek na Xbox
- 18. miejsce w rankingu płatnych gier

Dziękujemy za wsparcie!

Niektórzy mogą powiedzieć, że 40 tysięcy to nie jest spektakularny wynik. Digital Cybercherries to studio składające się z grupy przyjaciół, którzy nie mieli zbyt dużego budżetu na swoją grę. Taki wynik jest dla nich sporym osiągnięciem. 

Hypercharge: Unboxed jest dostępne również na PC i Nintendo Switch.

Źródło: Twitter/X

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper