God of War Ragnarok na PC zapewni nową jakość? Porównanie z PS5 pokazuje różnice
Ostatnia przygoda Kratosa jest następną dużą produkcją PlayStation zmierzającą na PC. Pierwszy zwiastun zaprezentował kilka znanych ujęć, które zostały porównanie z wersją na PS5.
God of War Ragnarok to jedna z najlepiej wyglądających i zarazem najlepiej ocenianych gier opracowanych przez PlayStation Studios dla PlayStation 5. Z historią już niebawem będą mogli zapoznać się kolejni odbiorcy, a twórcy zajmujący się portem wykorzystali szereg najnowocześniejszych technik, by użytkownicy PC mogli cieszyć się tytułem w najlepszej jakości.
Posiadacze bardzo mocnych PC skorzystają z potencjału urządzeń, by przemierzać Daleką Północ w rozdzielczości 4K z odblokowaną liczbą klatek na sekundę. Tym samym nie będziecie męczeni 60 klatkami i komfortowo będziecie mogli doświadczyć każdej akcji z bogiem wojny w roli głównej.
Twórcy portu God of War Ragnarok na PC współpracowali z producentami kart graficznych, by wykorzystać potencjał wszystkich najnowszych GPU – gra otrzyma pełną integrację z NVIDIA RTX Deep Learning Super Sampling (DLSS), AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) i Intel XeSS (Xe Super Sampling). To jednak nie wszystko, ponieważ grę włączymy także na panoramicznych ekranach (21:9 i 32:9).
Zaprezentowany materiał pokazuje różnice w cieniowaniu coraz detalach. Dokładniejsze odświeżenie oprawy można dostrzec w scenie, w której Kratos siedzi z Thorem przy stole – zwróćcie uwagę na tło. Miejmy jednak na uwadze, że przygotowane porównanie to dopiero wstępna i bardzo ograniczona analiza efektów prac deweloperów – zapewne w czasie premiery będziemy mogli prześledzić dokładniejsze ujęcia pokazujące konkrety.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do God of War: Ragnarok.