Shenmue 4. Fani podbijają Times Square!
Fani serii Shenmue mieli niezły gest i sporo pieniędzy, skoro zdecydowali się wynająć powierzchnię reklamową na Times Square, aby wypromować kampanię na rzecz stworzenia Shenmue 4.
15-sekundowa reklama, która wyświetlała postacie z serii wraz z hasztagiem #LetsGetShenmue4, była transmitowana na żywo podczas streamu Shenmue Day. Fani serii, znani z niesamowitego zaangażowania, zwrócili się bezpośrednio do SEGI z pytaniem: „Czy nas widzicie?”.
Broadcast live during our #Shenmue Day stream, #LetsGetShenmue4 hit the streets of New York with a full on 15 second advertisement on Times Square! 🏙️
— Shenmue Dojo 🐉 (@Shenmue_Dojo) June 4, 2024
Shenmue fans do some insane things to try and get recognised...are you watching @SEGA @SEGA_OFFICIAL?👀 pic.twitter.com/gzfLzQWZb9
Kampania spotkała się z pozytywnym odzewem. Shenmue Dojo, fanowska strona internetowa, podziękowała wszystkim za wsparcie i podkreśliła, że wspólnymi siłami mogą zwiększyć świadomość i nie ustąpią w walce o realizację Shenmue 4.
Yu Suzuki, twórca serii, wyraził chęć stworzenia kolejnej części, jeśli znajdzie partnera do jej sfinansowania. Shenmue to seria gier akcji i przygodowych, której główny bohater, Ryo Hazuki, poszukuje zabójcy swojego ojca w Japonii i Chinach lat 80-tych. Pierwsze dwie części zostały wydane w latach 1999 i 2001, ale potem seria zamilkła na prawie dwie dekady, po czym w 2019 roku pojawił się Shenmue 3, częściowo sfinansowany przez kampanię Kickstarter.
Suzuki powiedział kiedyś w wywiadzie, że chce stworzyć kolejną część, ale po słabym przyjęciu trzeciej gry, chciałby uczynić ją bardziej przystępną dla nowych fanów, którzy nie będą musieli znać historii z poprzednich odsłon.