Nadciąga fotorealizm. Gra Bodycam od dziś we wczesnym dostępie
Fenomenalna oprawa graficzna i tylko dwóch twórców. Fotorealistyczne Bodycam już dzisiaj zostanie udostępnione we wczesnym dostępie.
Developerzy cały czas prześcigają się w tworzeniu coraz lepszej oprawy wizualnej w swoich grach. Wymaga to nie tylko umiejętności, ale także pieniędzy i nowoczesnych technologii. Ten ostatni element jest szczególnie istotny w przypadku Bodycam, gry, którą twórcy określają jako "ultrarealistyczną strzelankę z pierwszej osoby dla wielu graczy". Produkcja stworzona na Unreal Engine 5 zostanie udostępniona już dziś na Steam (early access).
Gra zaoferuje trzy tryby: deathmatch (do 10 graczy), deathmatch drużynowy (5v5) oraz turniejowy tryb Body Bomb (5v5). Twórcy podkreślają, że więcej pojawi się po wydaniu gry. Gracze będą mogli wykorzystać kilka różnych rodzajów broni - Strzelby, pistolety maszynowe, karabiny szturmowe, granaty (w tym błyskowe).
Naszą misją jest dostarczenie intensywnego, wciągającego i zorientowanego na grę zespołową doświadczenia, które wyróżnia się na tle innych gier z tego gatunku. Jesteśmy bardzo dumni z rezultatu! Dzięki możliwościom Unreal Enigne 5 przekroczyliśmy granicę fotorealizmu.
Reissad Studio zapewnia, że komentarze graczy będą wzięte pod uwagę, gdyż dzięki temu twórcy zadbają o stosowne poprawki. Na oficjalną premierę gry trochę jednak poczekamy.
Przewidujemy, że Bodycam będzie w fazie wczesnego dostępu przez kilka lat, w zależności od opinii społeczności i ulepszeń, które chcemy wprowadzić. Ostateczna wersja będzie znacznie różnić się od wersji wczesnego dostępu. Będzie wiele nowych funkcji i dodatków, które sprawią, że doświadczenie będzie jeszcze bardziej wciągające