Paper Mario: The Thousand-Year Door miażdży konkurencję w Japonii. Ogromna popularność odświeżonej produkcji
Umówmy się, w ten weekend wszyscy żyją licznymi pokazami, z jakimi mamy do czynienia. Piątek przyniósł Summer Game Fest z całą masą zapowiedzi, wczoraj mogliśmy oglądając Future Games Show bogaty w nowości, a dziś przed nami jeszcze Xbox Games Showcase i PC Gaming Show. Mało który z graczy ma w takim zalewie czas myśleć o czymkolwiek innym!
Warto jednak złapać nieco oddechu, by z jeszcze większym zainteresowaniem chłonąć to, co przygotowali dla nas deweloperzy. A dobrą opcją na przerwę może być zapoznanie się z wynikami sprzedaży gier wideo w Japonii z zeszłego tygodnia, którymi podzieliło się z nami Famitsu. Nie przedłużając więc, zachęcam do zerknięcia na pierwszą dziesiątkę:
Sprzedaż gier w Japonii (27.05 - 02.06)
- [NS] Paper Mario: The Thousand-Year Door – 34004 (w sumie: 149 653)
- [NS] Mario Kart 8 Deluxe – 6233 (w sumie: 5 854 621)
- [NS] Animal Crossing: New Horizons – 5730 (w sumie: 7 782 759)
- [NS] Super Smash Bros. Ultimate – 4012 (w sumie: 5 517 834)
- [PS5] Stellar Blade – 3958 (w sumie: 99 380)
- [NS] Minecraft – 3846 (w sumie: 3 534 625)
- [NS] Tokyo Psychodemic – 3768
- [NS] Ring Fit Adventure – 3334 (w sumie: 3 578 646)
- [NS] Super Mario Bros. Wonder – 3323 (w sumie: 1 863 041)
- [NS] Splatoon 3 – 3277 (w sumie: 4 308 115)
Co tu dużo mówić, jak wspomniałem w samym tytule, pierwsze miejsce, a więc Paper Mario: The Thousand Year Door (remaster), całkowicie pozjadało konkurencję. Odświeżenie zbliża się (a w momencie pisania tych słów bez wątpienia już to zrobiło) do przekroczenia 150 tysięcy i biorąc pod uwagę recenzje - w pełni założenie. Co ciekawe, do setki egzemplarzy w Kraju Kwitnącej Wiśni ciągnie także Stellar Blade na PS5! Graliście?