Metal Gear Solid Delta: Snake Eater jednak prędko nie zadebiutuje, ale i tak ucieszy fanów oryginału

Gry
1486V
Metal Gear Solid 3
Grzegorz Cyga | 11.06, 20:25

Niedawno można było natknąć się na informację, że Metal Gear Solid Delta: Snake Eater zadebiutuje w tym roku. Niestety, nie jest to prawda.

Sklep Gamestop, który niedługo po ujawnieniu edycji kolekcjonerskiej gry umieścił w swojej ofercie datę premiery gry, usunął ją.

Dalsza część tekstu pod wideo

W Sieci pojawiło się oświadczenie, które informuje klientów, że sugerowany termin, 17 listopada 2024 r. jest niewłaściwy. Grę można nadal zamawiać, jednak to, kiedy trafi ona do graczy, ma zostać ujawnione w przyszłości przez Konami. 

Chociaż na razie nie wiadomo, kiedy wydawca planuje ogłosić datę premiery, osoby współpracujące z Konami chętnie wypowiadają się na temat gry. Niedawno David Hayter wraz z Noriaki Okamurą ujawnili, że chociaż gra została odnowiona i dostosowana do współczesnych standardów, pozwoli na powrót do przeszłości za sprawą wyboru sterowania nawiązującego do oryginału i umiejscowienia kamery nad głową Snake'a.

Teraz deweloper, który pracował m.in. nad Metal Gear Solid: Portable Ops, a teraz jest producentem wyczekiwanego remake'u, był uczestnikiem Xbox Podcast. Podczas rozmowy z prowadzącymi ujawnił kilka ciekawostek wynikających z opracowania gry na Unreal Engine 5. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, że pomimo wykorzystania oryginalnego scenariusza i ścieżek głosowych, zdecydowano się poprosić aktorów o nagranie kilku nowych kwestii dotyczących nauki sterowania, które zostało zmienione.

Co więcej, fani, którzy będą chcieli przywrócić oryginalny wygląd produkcji, w pewnym sensie będą mogli to zrobić poprzez włączenie trybu Legacy, gdyż oprócz widoku z góry posiada wizualny filtr imitujący wygląd pierwowzoru.

Źródło: X.com / Twitter

Komentarze (40)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper