Metal Gear Solid Delta: Snake Eater jednak prędko nie zadebiutuje, ale i tak ucieszy fanów oryginału
Niedawno można było natknąć się na informację, że Metal Gear Solid Delta: Snake Eater zadebiutuje w tym roku. Niestety, nie jest to prawda.
Sklep Gamestop, który niedługo po ujawnieniu edycji kolekcjonerskiej gry umieścił w swojej ofercie datę premiery gry, usunął ją.
W Sieci pojawiło się oświadczenie, które informuje klientów, że sugerowany termin, 17 listopada 2024 r. jest niewłaściwy. Grę można nadal zamawiać, jednak to, kiedy trafi ona do graczy, ma zostać ujawnione w przyszłości przez Konami.
Our previous pre-order post on #MetalGearSolidDelta had an incorrect release date.
— GameStop (@gamestop) June 11, 2024
More information on the game's official release will come from @Konami.
You can still pre-order your copy today: https://t.co/LTp1aTmB6b#GameStop #MetalGearSolid #SnakeEater #Preorder pic.twitter.com/JHpO1L5Lj1
Chociaż na razie nie wiadomo, kiedy wydawca planuje ogłosić datę premiery, osoby współpracujące z Konami chętnie wypowiadają się na temat gry. Niedawno David Hayter wraz z Noriaki Okamurą ujawnili, że chociaż gra została odnowiona i dostosowana do współczesnych standardów, pozwoli na powrót do przeszłości za sprawą wyboru sterowania nawiązującego do oryginału i umiejscowienia kamery nad głową Snake'a.
Teraz deweloper, który pracował m.in. nad Metal Gear Solid: Portable Ops, a teraz jest producentem wyczekiwanego remake'u, był uczestnikiem Xbox Podcast. Podczas rozmowy z prowadzącymi ujawnił kilka ciekawostek wynikających z opracowania gry na Unreal Engine 5. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, że pomimo wykorzystania oryginalnego scenariusza i ścieżek głosowych, zdecydowano się poprosić aktorów o nagranie kilku nowych kwestii dotyczących nauki sterowania, które zostało zmienione.
Co więcej, fani, którzy będą chcieli przywrócić oryginalny wygląd produkcji, w pewnym sensie będą mogli to zrobić poprzez włączenie trybu Legacy, gdyż oprócz widoku z góry posiada wizualny filtr imitujący wygląd pierwowzoru.