Prince of Persia: Piaski Czasu Remake z unowocześnioną walką. Twórcy planują szereg zmian

Gry
1844V
Prince of Persia: Piaski Czasu Remake
Iza Łęcka | 13.06, 13:11

Ubisoft ostatnio nie miał dobrych wiadomości na temat remake'u Prince of Persia Piaski Czasu, ale nieco nadziei w serca graczy może wlać najnowszy wywiad z twórcami.

Tegoroczny Ubisoft Forward nie usatysfakcjonował fanów marki Prince of Persia. Podczas pokazu nie mogliśmy bowiem liczyć na jakikolwiek materiał z remake'u Piasków Czasu, a wydawca ogłosił, że produkcja zaliczy okazałe opóźnienie. Możemy jej się spodziewać dopiero w 2026 roku.

Dalsza część tekstu pod wideo

Ubisoft jednak nie zostawił graczy i opublikował dłuższy wywiad z twórcami, w którym dyrektor kreatywny Jade Adam Granger zdradza, na czym mu zależy podczas prac nad produkcją. Projekt kompletnego odświeżenia bazuje na „czterech filarach”, jakie są wykorzystywane do „zdefiniowania wszystkiego w grze”. Deweloperowi zależy na „uświęceniu, poszanowaniu, unowocześnieniu i dodaniu” zawartości.

Prince of Persia: The Sands of Time Remake otrzyma szereg usprawnień – między innymi zwiększoną skalę świata oraz przebudowane poziomy – choć przedstawiciele studia podkreślają, że szanują główne elementy oryginalnej gry.

Mamy rzeczy, które pozostaną bez zmian, takie jak bieg po ścianie, który jest tak kultowy, że postaramy się go jak najbardziej dopasować. Sztylet również. Istnieją podstawowe elementy oryginalnej receptury, które szanujemy i uświęcamy: moce zmiany czasy, ton gry i rozgrywka przełamująca grawitację. Ale unowocześniamy takie rzeczy, jak na przykład projekt poziomów i naprawdę zwiększamy skalę świata. Zmieniamy też nieco wyzwania.

Reżyser gry Michael McIntyre potwierdził, że zespół skupia się także na pracach nad pałacem w regionie Azad. Gracze wręcz poczują monumentalność tego miejsca, w czym pomoże wykorzystanie nowoczesnego silnika i technologii.

Prince of Persia: The Sands of Time Remake doczeka się zmian w walce – Ubisoft postawi na szereg elementów, które unowocześnią starcia z wrogami. Deweloperzy jednak nie zapominają, że bohater musi posiadać charakterystyczne uderzenia i animacje niektórych ujęć dobrze znane z oryginału. Postać będzie nadal odznaczać się nieco akrobatycznym stylem walki.

Myślę, że walka jest tego dobrym przykładem. Oryginalna walka, dla wielu dzisiejszych graczy, byłaby dość przestarzała. Walka w grach takich jak Prince of Persia znacznie się rozwinęła w ciągu 21 lat od premiery gry, a niektóre ostatnie gry, takie jak Dark Souls i God of War, naprawdę podniosły kompetencje w walce nawet bardziej przypadkowych graczy. Jest to obszar, w którym naprawdę należało wprowadzić nowoczesność.

Źródło: Gamingbolt

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper