Sprzedaż gier w Japonii bez zaskoczeń. Świetnie przyjęta gra o Mario nie oddaje tronu
Pokazy, które miały miejsce przed tygodniem, zdecydowanie rozbudziły tłumy graczy. Zapowiedziano cała masę gorących premier, które już w nadchodzących miesiącach trafią na rynek. I umówmy się - jeśli wszystko pójdzie dobrze, to nie będziemy mogli narzekać na nudę. Fani każdego gatunku powinni być względnie ukontentowani.
Do pierwszych premier pozostało jednak jeszcze trochę czasu i musimy pozostać z tym, co mamy obecnie. A tak się składa, że minione tygodnie zdecydowanie nie obfitowały w głośne premiery. Przewinęło się kilka ciekawszych produkcji, ale nie ma mowy o milionowym zainteresowaniu i sprzedażowych hitach. Zresztą, potwierdza to także najnowszy ranking sprzedaży z Kraju Kwitnącej Wiśni, którym podzieliła się redakcja Famitsu. Spójrzcie sami:
Sprzedaż gier w Japonii (03.06 - 09.06)
- [NS] Paper Mario: The Thousand-Year Door – 19 180 (w sumie: 168 833)
- [NS] Animal Crossing: New Horizons – 10 110 (w sumie: 7 792 869)
- [NS] Mario Kart 8 Deluxe – 9415 (w sumie: 5 864 036)
- [NS] Minecraft – 4849 (w sumie: 3 539 474)
- [NS] Super Mario Bros. Wonder – 4557 (w sumie: 1 867 598)
- [NS] Splatoon 3 – 4342 (w sumie: 4 312 457)
- [NS] Super Mario Party- 4160 (w sumie: 2 294 450)
- [NS] Super Smash Bros. Ultimate – 4120 (w sumie: 5 521 954)
- [NS] Mario Party Superstars – 3954 (w sumie: 1 454 184)
- [NS] Ring Fit Adventure – 3361 (w sumie: 3 582 007)
Jak widać, w pierwszej dyszce zabrakło choćby jednej nowości, a całość zdominował Nintendo Switch, nie oddając choćby jednej pozycji przedstawicielom innych konsol (pierwsza taka gra do Stellar Blade z 14. miejsca). Co więcej, od kilku tygodniu tronu nie oddaje Paper Mario: The Thousand Year Door (remaster), ale trudno się dziwić - to naprawdę udana produkcja.