Obsidian stawia na żywą i kolorową stylistykę. Deweloper Avowed tłumaczy swoją decyzję

Gry
2004V
Avowed
Łukasz Musialik | 18.06, 18:56

Matt Hansen, dyrektor artystyczny Obsidian Entertainment, podczas wywiadu ujawnił, dlaczego studio zdecydowało się na żywą i kolorową estetykę nadchodzącej gry Avowed. 

Gra ma zaoferować różnorodne biomy w regionie Living Lands, co zapewni bogate i zmienne doświadczenia wizualne. Wybór ten oznacza odejście od wcześniejszej stylistyki, która była widoczna w poprzednich tytułach od studia.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jestem wielkim fanem gier fantasy i gatunku fantasy. Jestem też wielkim fanem światów tętniących życiem. To, co często widzisz, i jest to naprawdę przydatny efekt, to to, że wiele gier fantasy będzie miało bardziej stonowaną paletę, bardziej ponury wygląd, ponieważ tworzy to natychmiastowy pociąg do nostalgii. Od razu czujesz się, jakbyś został przeniesiony do starszego świata, ponieważ kojarzymy tę paletę kolorów z historią, mimo że w rzeczywistości historia była tak samo żywa jak dzisiaj, bez wszystkich diod LED i tym podobnych rzeczy.

Hansen dodał, że chcąc stworzyć unikalną przygodę, zespół postawił na różnorodność środowisk i bogatą paletę barw, która ma ożywić każdy zakątek świata w Avowed. Ta decyzja ma na celu nie tylko zachwycić graczy wizualnie, ale także wzmocnić emocjonalne zaangażowanie w opowieść gry.

Źródło: wccftech.com

Komentarze (60)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper