Multiplatformowość popłaca. Świetne recenzje i bardzo dobra sprzedaż w trzy dni od premiery
Sega notuje kolejny sukces. Wszystko za sprawą udostępnienia swojej gry na nowych platformach. Wynik robi wrażenie.
Choć ekskluzywne produkcje w dalszym ciągu potrafią sprzedawać się świetnie, to w niektórych przypadkach lepiej byłoby, aby gra znalazła się na większej liczbie platform.
Oryginalne Shin Megami Tensei V zadebiutowało w listopadzie 2021 roku wyłącznie na Nintendo Switch. Od tamtego momentu sprzedano nieco ponad milion kopii. Nie jest to zbyt spektakularny wynik, jak na prawie 3 lata na rynku.
Kilka dni temu Atlus przygotował rozszerzenie historii w postaci SMT V: Vengeance. Gra zawiera sporo nowości, w tym zupełnie nową linię fabularną. Tym razem gra trafiła nie tylko na Switcha, ale również na PlayStation, Xboksa, a także PC. Co więcej, polscy gracze otrzymali napisy w naszym języku. Trzeba tutaj pochwalić Segę, gdyż jest to kolejna polska wersja ich gry (wersja na NS nie ma polskich napisów).
『#真・女神転生V 』シリーズ全世界累計160万本突破! 📢#真V シリーズが全世界累計販売本数160万本を突破!また、6/14に発売した #真VV は発売日から3日で全世界累計販売本数50万を突破いたしました!多くの方からのご愛顧と応援、心より御礼申し上げます。
— 『真・女神転生』シリーズ公式 (@megaten_atlus) June 20, 2024
アトラスと #メガテン… pic.twitter.com/1atmLtWVkB
Multiplatformowe wydanie było strzałem w dziesiątkę. Japończycy poinformowali, że Shin Megami Tensei V: Vengeance sprzedało się w ponad 500 tys. sztuk. Zaledwie trzy dni wystarczyły, aby gra osiągnęła niemal połowę wyniku, na jaki oryginalna wersja pracowała prawie trzy lata. Łączna sprzedaż obu odsłon SMT V to już 1,6 mln kopii.
Shin Megami Tensei V: Vengeance zostało również świetnie ocenione. Na Steam gra cieszy się wynikiem 95% pozytywnych recenzji. Podobnie jest na metacritic - 88% od krytyków i 83% od graczy.