Przyszłość NVIDIA DLSS: Sztuczna inteligencja generująca tekstury i postacie
Przyszłe wersje NVIDIA DLSS mogą wprowadzić przełomowe zmiany, wykorzystując sztuczną inteligencję do generowania tekstur, obiektów, a nawet postaci w grach.
Obecnie NVIDIA DLSS wykorzystuje sztuczną inteligencję do grafiki neuronowej, generowania pikseli na podstawie kilku wejściowych (Super Resolution) oraz do generowania klatek (Frame Generation).
W przyszłości jednak możliwe będzie generowanie bardziej zaawansowanych elementów, takich jak tekstury, obiekty, a nawet postacie w grach. Huang podkreślił, że sztuczna inteligencja stanie się bardziej dominująca, a NVIDIA dąży do tego, aby była dostępna dla większej bazy klientów i użytkowników.
Gry będą tworzone z wykorzystaniem AI, a komputery z technologią G-Assist mogą stać się asystentami AI, pomagającymi w trakcie przechodzenia gry. Choć nie jest jeszcze pewne, czy te funkcje znajdą się w NVIDIA DLSS 4, to z niecierpliwością oczekujemy na premierę nowej generacji procesorów graficznych, które powinny pojawić się jeszcze w tym roku.
NVIDIA nadal rozwija swoje technologie, a sztuczna inteligencja odegra w tym kluczową rolę.