Xbox pewny hitów w 2025 roku! Firma „zaczyna się rozpędzać” i systematycznie zaoferuje duże gry

Gry
1797V
Xbox Games Showcase
Iza Łęcka | 24.06, 08:18

Pod koniec 2024 roku zadebiutuje jeszcze kilka dużych tytułów, a Microsoft już myśli o kolejnych miesiącach. Szykujmy się na następne mocne produkcje.

Diablo 4 Vessel of Hatred, World of Warcraft: The War Within, Call of Duty: Black Ops 6, Ara: History Untold, Microsoft Flight Simulator 2024, Avowed, Age of Mythology: Retold czy Indiana Jones i Wielki Krąg to zestawienie gier Amerykanów przygotowanych na drugą połowę 2024 roku. Lista robi wrażenie, ale producent ma jeszcze okazalsze plany, jeżeli mówimy o projektach tworzonych przez dywizje Microsoft Gaming.

Dalsza część tekstu pod wideo

Matt Botty, szef Xbox Game Content and Studios, podczas ostatniego podcastu Variety nawiązał do tematu ostatniego pokazu giganta z Redmond. To była pierwsza okazja, by producent Xboksów mógł zaprezentować produkcje wszystkich swoich zespołów.

Microsoft już w 2018 roku przystąpił do regularnych wzmocnień, które dopiero teraz przynoszą rezultaty – firma „wpada w rytm” i systematycznie będzie mogła dzielić się oczekiwanymi produkcjami AAA.

To była nasza pierwsza okazja, aby wszystkie nasze studia naprawdę spotkały się w jednym momencie. To pewien kulminacyjny moment, pewne podekscytowanie liczbą gier, które byliśmy w stanie pokazać, naprawdę odzwierciedlało fakt, że po raz pierwszy nasze zespoły były w stanie się spotkać. Zaczynamy również wpadać w rytm, do którego zawsze dążyliśmy, i to naprawdę jest nasze zobowiązanie wobec naszych graczy, aby dostarczać znacznie bardziej stabilną częstotliwość gier w bardziej przewidywalnym rytmie. Naprawdę zaczęliśmy na poważnie budować nasze portfolio Xbox Studios w 2018 roku, potem mieliśmy wspaniałe przejęcie ZeniMax/Bethesda, a jesienią ubiegłego roku wprowadziliśmy na pokład Activision/Blizzard/King. Minęło jednak trochę czasu, zanim wszystko to nabrało tempa. Mam wrażenie, że teraz zaczynamy się rozpędzać.

Przedstawiciel Microsoftu nie ukrywa, że przedsiębiorstwo bardzo poważnie myśli już o przyszłym roku – jesienią oraz wiosną zagramy w duże produkcje opracowane przez zespoły Phila Spencera:

Jedną z rzeczy, które mnie zachęcają, jest to, że z niecierpliwością czekam na przyszły rok, mamy nadzieję dostarczyć również świetny line-up i świetną prezentację w czerwcu przyszłego roku. Mamy całkiem pokaźną ofertę na jesień i wiosnę i chcemy mieć pewność, że każda gra otrzyma przestrzeń i będzie miała okazję zabłysnąć.

Matt Booty podzielił się również istotnym spostrzeżeniem. Microsoft nie tylko planuje ogłaszać daty premier, gdy deweloperzy będą pewni bliskiej premiery, ale jednocześnie nie zamierza prezentować tytułów, które potrzebują sporo czasu.

Inną rzeczą jest to, że naprawdę chcemy się upewnić, że kiedy zadeklarujemy datę, jesteśmy w stanie tego dotrzymać. Z pewnością, w ciągu roku, sześciu miesięcy, chcemy być znacznie skuteczniejsi w dotrzymywaniu [terminów - przyp. red.], z których będziemy rozliczani. W grach, podobnie jak w wielu innych produktach rozrywkowych, im dalej, tym trudniej jest przewidzieć rzeczywistą datę. Chcemy po prostu być uczciwi, że jeśli coś jest bardziej odległe niż rok, nie spróbujemy stworzyć fałszywego wyobrażenia, kiedy dostarczymy grę. I odwrotnie, im bliżej, tym bardziej chcemy być odpowiedzialni przed naszymi fanami i branżą za to, kiedy będziemy w stanie wydać grę.

Fable, South of Midnight i DOOM: The Dark Ages to pewniaki Microsoftu na 2025 rok, ale bardzo możliwe, że także na Gears of War: E-Day nie będziemy musieli długo czekać. Tytuł został ujawniony w czerwcu, a według plotek The Coalition dostarczy produkcję w przyszłym roku.

Źródło: WccfTech

Komentarze (94)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper