Bioshock na Unreal Engine 5. Imponująca koncepcja byłego artysty Halo Infinite
Ukazał się nowy fanowski film koncepcyjny o tym, jak mógłby wyglądać Bioshock, gdyby przeniesiono go na silnik Unreal Engine 5.
Wideo stworzone przez Kaleba Nekumanesha, byłego projektanta grafiki pracującego nad Halo Infinite, Immortals of Aveum i New World, pokazuje, jak mogłaby wyglądać współczesna wersja kultowej gry Bioshock, gdyby została zrealizowana w silniku Unreal Engine 5.
Kaleb Nekumanesh, znany ze swojej pracy nad projektowaniem poziomów w Halo Infinite, grafiką terenu i punktów orientacyjnych w New World oraz różnymi aspektami wizualnymi w Immortals of Aveum, stworzył niemal pięciominutowy film koncepcyjny. Wideo zostało zrealizowane przy użyciu Unreal Engine 5 z wykorzystaniem Megascans, niestandardowych modeli i materiałów.
Film ten nie tylko imponuje techniczną precyzją, ale również oddaje wyjątkową atmosferę i klimat oryginalnego Bioshocka, jednocześnie pokazując potencjał, jaki niesie ze sobą silnik UE5.
Co ciekawe Bioshock z 2007 roku jest uznawany za jedną z najlepszych gier w historii, cenioną za swoją atmosferę, fabułę i postacie. Chociaż Bioshock 2 był chwalony za swoje elementy strzelanki, to właśnie pierwsza odsłona zdobyła serca graczy i krytyków. Twórca Bioshocka, Ken Levine, obecnie pracuje nad nowym projektem o nazwie Judas, który ma być zbliżony do Bioshocka, zwłaszcza pod względem uzbrojenia i wykorzystywania mocy.