AMD FSR 3.1 trafiło właśnie do pięciu gier od Nixxes na PC. Na liście Spider-Man czy Ghost of Tsushima

Technologie
987V
AMD FSR 3.1
Maciej Zabłocki | 28.06, 11:42

Przyszła do nas bardzo interesująca informacja. Otóż najnowsza technika skalowania obrazu, AMD FSR 3.1, trafiła właśnie do wszystkich gier studia Nixxes wydanych na PC, a więc do największych tytułów od PlayStation Studios. 

Na liście znajduje się Ghost of Tsushima, Spider-Man: Remastered, Spider-Man: Miles Morales, Ratchet&Clank: Rift Apart, Horizon: Forbidden West, a we wrześniu trafi także do God of War: Ragnarok. Nixxes poinformowało, że ściśle współpracowało z AMD przy wdrożeniu FSR 3.1 w całej palecie swoich gier. Nowa wersja techniki skalowania obejmuje generowanie klatek i oferuje znacznie lepszą jakość skalowania FSR. Przypominam, że generator klatek z AMD FSR 3.1 można łączyć ze skalowaniem NVIDIA DLSS lub Intel XeSS. 

Dalsza część tekstu pod wideo

AMD FSR 3.1

Dodatkowo, AMD FSR 3.1 zawiera opcję zwaną "Native AA", która stosuje wysokiej jakości antyaliasing bez skalowania w górę, w celu poprawy jakości obrazu. Aby włączyć tę opcję, należy ustawić Upscaling Method na Off i wybrać AMD FSR 3 Native AA z opcji wygładzania krawędzi. Tego ustawienia można również używać w połączeniu z generowaniem klatek. 

Dodatkowo Nixxes wprowadziło do każdego z powyższych tytułów poprawki błędów i ulepszenia. Szybciej i wydajniej działają teraz Spider-Man: Remastered i Miles Morales, a w Ghost of Tsushima poprawiono między innymi wyświetlanie HDR, gdzie można teraz ustawić luminacje większą niż 1000. Najwięcej poprawek trafiło jednak do Horizon: Forbidden West, których listę znajdziecie niżej: 

  • Dodano opcję "Kinowe szczegóły twarzy" w menu "grafika".
  • Dodano opcję stylizowanego kursora myszy w menu "myszy i klawiatury".
  • Dodano wybór "output mode" w menu "audio".
  • Różne optymalizacje i ulepszenia wydajności.
  • Ulepszone działanie dźwięku przestrzennego w Logitech G HUB.
  • Tworzenie amunicji można teraz ponownie przypisać na myszy i klawiaturze.
  • Podczas korzystania z kontrolera Nintendo Switch Pro przyciski działają i wyświetlają się zgodnie z przeznaczeniem.
  • Poprawiono wyświetlanie przycisków Nintendo korzystając ze Steam Deck.
  • Różne poprawki interfejsu użytkownika.
Źródło: WCCFtech

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper