Metal Gear Solid Delta: Snake Eater - więcej niż remake. Ujawniono nowe funkcje i opcje dostosowywania gry
Konami właśnie zaprezentowało nowe funkcje i opcje dostosowywania, które będą dostępne w nadchodzącym remake'u Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. Informacje te zostały ujawnione podczas transmisji Metal Gear - Production Hotline #01, która skupia się na rozwoju tej kultowej serii.
Jedną z głównych nowości jest całkowicie przerobione menu do zarządzania kamuflażem. Będzie on kluczowym elementem rozgrywki, a nowe menu umożliwi graczom modyfikowanie wyglądu Snake'a poprzez zmiany kolorów i elementów osłony, aby lepiej dostosować się do otoczenia.
Konami zapowiedziało także możliwość użycia klasycznych ustawień sterowania, nawiązujących do oryginalnego Metal Gear Solid 3: Snake Eater. Gracze będą mogli wybrać „Legacy Control Style”, aby przywrócić klasyczny system sterowania.
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
Dodatkowo, gra będzie oferować filtry graficzne, takie jak Legacy, który będzie naśladować odcienie i kolorystykę bliższą MGS3. Inne dostępne filtry to Sepia i Retro, które pozwolą na dalsze personalizowanie wyglądu gry. Będzie też filtr podstawowy, czyli Normal. Kolejnym elementem jest powrót klasycznego menu z animacją znaną z pierwotnej wersji gry.
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
Noriaki Okamura, producent gry, zapowiedział, że wkrótce pojawi się kolejny trzeci odcinek Production Hotline, który skupi się na rozgrywce i przerywnikach filmowych, dostarczając fanom jeszcze więcej informacji o nadchodzącym remake'u.