Twórcy Tales of Kenzera: ZAU z problemami? Surgent Studios zwalnia pracowników, mimo dobrego przyjęcia gry
Zwolnienia wciąż trapią branżę gier wideo. Tym razem na ten trudny ruch zdecydowało niezależne studio Surgent Studios, twórcy niedawno wydanego Tales of Kenzera: ZAU.
Mimo iż debiutanckie dzieło otrzymało wsparcie ze strony Electronic Arts, wydało je w ramach programu EA Origins, studio musiało pożegnać się z kilkoma pracownikami.
Chociaż Surgent Studios nie opublikowało jeszcze oficjalnego komunikatu, wiadomo, że z pracą na pewno pożegnały się 3 osoby: artysta techniczny Jordan Smee, projektant poziomów Pete Brisbourne, a także producent o pseudonimie Raysura.
Jednak wypowiedzi byłych już twórców Tales of Kenzera: ZAU w serwisach LinkedIn i Bluesky wskazują na to, że nie są jedynymi deweloperami, których Surgent Studios zdecydowało się zwolnić, lecz aktualnie nie wiadomo, jak duża jest skala tej redukcji.
Cóż, wygląda na to, że dołączam do wszystkich osób dotkniętych zwolnieniami w branży w tym roku i teraz szukam stanowisk w Sztuce Technicznej i Sztuce Środowiska. Jeśli ktokolwiek w mojej sieci wie o jakichś wakatach lub może zaoferować jakiekolwiek wskazówki, lub pomoc w doprowadzeniu mnie do kolejnych kroków, byłbym szczerze wdzięczny.
Chcę zacząć jak najszybciej lub tak blisko, jak to tylko możliwe!
Witam! Rozdział zatytułowany "Pete pracuje w Surgent Studios" dobiega końca pod koniec miesiąca.
Jeśli szukasz zdalnego projektanta gier / poziomów / zawartości z doświadczeniem technicznym w Unreal i Unity, który szybko się uczy i którego ulubionym smakiem lodów jest ananas, napisz do mnie. Dzięki!
Cóż, zgodnie z oczekiwaniami oficjalnie zostałem zwolniony. Ta sytuacja jest okropna.
Well, I’ve officially been laid off, as expected 😭 shit sucks
— Raysura (@raysura.bsky.social) Jul 1, 2024 at 14:26
[image or embed]
[AKTUALIZACJA]
Pojawił się oficjalny komunikat ze strony studia. Potwierdza on zwolnienie pracowników.