Zespół BioShock przyspiesza rekrutację. Kiedy zobaczymy nową grę?
Minęły cztery i pół roku od momentu, gdy 2K ogłosiło utworzenie nowego studia Cloud Chamber, odpowiedzialnego za produkcję nowych gier z serii BioShock.
Od tego czasu wszystko ucichło. Niektórzy martwili się, że studio podzieli los innych w branży, ale niedawno pracownik Cloud Chamber ujawnił na LinkedIn, że firma przyspiesza, oferując 30 nowych stanowisk.
Aktualne oferty pracy:
- Senior AI Animator (dwa stanowiska)
- Senior Character Artist
- Senior Cinematic Lighting Artist
- Senior Cinematic VFX Artist
- Senior Lighting Artist (dwa stanowiska)
- Senior Materials Artist (dwa stanowiska)
- Senior Modeler (Organic)
- Technical Materials Artist (dwa stanowiska)
- Lead Rendering Engineer
- Lead Rendering Programmer
- Tools Support Specialist (dwa stanowiska)
- Co-Development Lead Level Designer (dwa stanowiska)
- Level Designer
- Narrative Designer
- Senior Combat Designer (dwa stanowiska)
- Senior Level Designer
- Technical Designer
- Executive Producer
- Producer (dwa stanowiska)
- Senior Producer (Animation)
- Senior Writer
Chociaż branża gier jest znana ze swoich rotacji, liczba nowych stanowisk sugeruje, że na nową grę z serii BioShock będziemy musieli jeszcze trochę poczekać. Wcześniej wyjdzie zapewne Judas, gra od Kena Levine (twórcy BioShocka).
Tymczasem wciąż trwają pracę nad filmową adaptacją gry, o której Netflix ostatnio milczy. Wiadomo jedynie, że wyreżyseruje go Francis Lawrence, znany z filmów Constantine, Jestem legendą i Igrzyska śmierci.