The Invincible Ironman na nowym materiale. To mógłby być prawdziwy hicior
W naszej branży wychodzi całe mnóstwo gier, ale też zapewne drugie tyle potencjalnych hitów nigdy nie ujrzało światła dziennego. Jednym z takich skasowanych hiciorów mógł być The Invincible Ironman.
Na długo przed powstaniem Marvel Cinematic Universe, mało kto traktował gry Marvela poważnie. Mieliśmy Marvel vs. Capcom, The Incredible Hulk, kilka fajnych Spider-Manów i to w zasadzie tyle. Do tego grona mogła dołączyć gra The Invincible Ironman, która to jednak nie otrzymała takiej szansy. A szkoda, bo z kolejnych udostępnionych materiałów wynika, że to był kawał porządnego szpila.
Kevin Edwards udostępnił na X (dawniej Twitter) nowy filmik, na którym możemy zobaczyć działanie autorskiego systemu fizycznego, co jak na tamte czasy wymagało od groma wytężonej pracy i kombinowania, jak obejść ograniczenia PS2 czy Xboksa. Gdyby taki Iron Man wyszedł w szóstej generacji konsol, gralibyście?
Niedokończona gra „The Invincible Ironman” zawierała również wewnętrzny system fizyki – autorstwa lidera zespołu PS2, Martina Turtona @martinturton. Ten film demonstruje działanie tej funkcji na konsoli XBOX. Pamiętajcie, że ta gra ma ponad 20 lat, czyli na długo przed tym, jak można było po prostu do niej podłączyć biblioteki fizyki.
The unfinished game "The Invincible Ironman" also featured an in-house physics system - by PS2 lead, Martin Turton @martinturton . This video demostrates it in action on the XBOX. Remember, this game is over 20 years old, well before physics libraries could be just plugged-in. pic.twitter.com/OXarniVwCX
— Kevin Edwards ( Retro Videogame development ) (@KevEdwardsRetro) July 5, 2024