Luigi's Mansion 2 HD udanie debiutuje w Japonii. Odświeżenie sprzedaje się jak ciepłe bułeczki
Ostatnie tygodnie w branży gier wideo są zdecydowanie spokojniejsze - zwłaszcza zestawiając je z pierwszymi miesiącami roku, albo końcówką 2023. Nie oznacza to jednak, że nie możemy liczyć na jakiekolwiek premiery. Byłoby to dużym niedopowiedzeniem. Choć bowiem rynek tych wysokobudżetowych ma sjestę, to nieco mniejsze tytuły cały czas się pojawiają.
Premierą wartą odnotowania w ubiegłym tygodniu był na przykład Luigi's Mansion 2 HD. I choć w gruncie rzeczy dostaliśmy "zaledwie" odświeżenie, a nie pełnoprawną, czwartą część, to nie przeszkodziło fanom, by tłumnie udać się do sklepów. Widać to na przykład po zestawieniu minionych dni z Kraju Kwitnącej Wiśni. Spójrzcie sami na pierwszą dyszkę:
Sprzedaż gier w Japonii (24.06 - 30.06)
- [NS] Luigi’s Mansion 2 HD – 88 425
- [NS] Animal Crossing: New Horizons – 8977 (w sumie: 7 815 790)
- [NS] Mario Kart 8 Deluxe – 7473 (w sumie: 5 884 212)
- [PS5] Elden Ring SHadow of the Erdtree Edition – 6993 (w sumie: 31 005)
- [NS] Paper Mario: The Thousand-Year Door – 6457 (w sumie: 193 142)
- [NS] Minecraft – 5037 (w sumie: 3 554 008)
- [NS] Luigi’s Mansion 3 – 4438 (w sumie: 994 862)
- [NS] Momotaro Dentetsu World: Chikyuu wa Kibou de Mawatteru – 4367 (w sumie: 1 076 481)
- [NS] Super Mario Bros. Wonder – 3807 (w sumie: 1 877 772)
- [NS] Super Smash Bros. Ultimate – 3679 (w sumie: 5 532 620)
Jak widać, pierwsze miejsce mocno przyćmiło wszystko inne, choć warto odnotować, że popularność odświeżonej gry wpłynęła także na sprzedaż Luigi's Mansion 3 (tytuł znalazł się na siódmym miejscu), które zbliża się do miliona. Próg trzydziestu tysięcy przebił też pudełkowy rodzynek z PS5, a więc Elden Ring SHadow of the Erdtree Edition. Graliście?