Concord PS5 vs PC. Porównanie grafiki na nowym materiale wideo
Beta wieloosobowej strzelanki Concord, stworzonej przez Sony Interactive Entertainment i Firewalk Studios, pozwoliła graczom porównać wersje na PS5 i PC. Jakie sa kluczowe różnice?
Wersja PC oferuje kilka ulepszeń, w tym lepsze cienie i filtrowanie anizotropowe. Dodatkowo wspiera ultraszerokie wyświetlacze oraz zaawansowane techniki rekonstrukcji obrazu — DLSS i FSR, wraz z generowaniem klatek.
Na PS5 gra działa w natywnej rozdzielczości 1440p, przeskalowanej do 4K. PC natomiast może dostarczyć natywne 4K na odpowiednim sprzęcie. Wydajnościowo, PS5 stabilnie utrzymuje 60 klatek na sekundę. PC oferuje możliwość osiągnięcia wyższych wartości FPS, a także wsparcie dla DLSS3 i FSR3 do generowania dodatkowych klatek.
Concord to strzelanka PvP z perspektywy pierwszej osoby, oferująca różnorodne postacie o unikalnych umiejętnościach. Premiera gry zaplanowana jest na 23 sierpnia 2024 roku na PlayStation 5 i PC.
Całe porównanie możecie zobaczyć na poniższym wideo.