Miłość po samurajsku? Ubisoft zdradza szczegóły romansów w Assassin's Creed Shadows
Ubisoft ujawnił intrygujące szczegóły dotyczące systemu romansów w nadchodzącej grze Assassin's Creed Shadows. Brooke Davies, zastępca dyrektora narracyjnego, w rozmowie z YouTuberem JorRaptorem, przedstawiła wizję relacji międzyludzkich, które czekają na graczy w feudalnej Japonii.
W przeciwieństwie do poprzednich odsłon serii „AC: Shadows” ma oferować znacznie głębszy i bardziej rozbudowany system relacji. Gracze, wcielając się w Yasuke lub Naoe, będą mieli możliwość nawiązywania zarówno długotrwałych, poważnych związków, jak i lżejszych, bardziej casualowych romansów.
Davies podkreśliła, że nie będzie to typowy „symulator randkowania”. Zamiast tego, twórcy skupili się na stworzeniu realistycznych i rozwijających się relacji z postaciami drugoplanowymi. Długoterminowe związki mają ewoluować wraz z postępem fabuły, oferując graczom możliwość głębszego poznania wybranych bohaterów.
Jednocześnie, dla tych, którzy preferują mniej zobowiązujące interakcje, gra umożliwi nawiązywanie krótkotrwałych romansów. To podejście przypomina nieco system znany z Assassin's Creed Odyssey, jednak ma być znacznie bardziej rozbudowane i dopracowane.
Wciąż pozostaje wiele pytań dotyczących wpływu romansów na rozgrywkę. Czy związki odblokują nowe zadania lub interakcje? Jak wpłyną na główną fabułę gry? Na te odpowiedzi będziemy musieli jeszcze poczekać.
Assassin's Creed Shadows, której premiera zaplanowana jest na 15 listopada na PC, PS5 i Xbox Series X|S, zapowiada się na interesującą odsłonę serii, łączącą znane elementy z nowymi, intrygującymi mechanikami, choć wciąż musi mierzyć się z kontrowersjami.