Nobody Wants to Die na porównaniu graficznym. Na której z konsol gra wygląda lepiej?
ElAnalistaDeBits przeprowadził porównanie wideo Nobody Wants to Die w wersji na PC, PS5 i Xbox Series X|S. Cyberpunkowa przygodówka od Critical Hit Games została dokładnie przeanalizowana pod kątem trybów graficznych dostępnych na konsolach.
Na PS5 i Xbox Series X tryb jakości oferuje rozdzielczość 1440p przy 30 kl./s, z ray tracingiem i z lepszym systemem oświetlenia. Tryb wydajności obniża rozdzielczość do 1080p, ale zapewnia płynne 60 kl./s kosztem braku ray tracingu. Xbox Series S obsługuje tylko 1080p przy 30 kl./s, podczas gdy na PC wydajność zależy od komponentów. Gra na PC wspiera DLSS 3, co zwiększa wydajność bez znacznych kompromisów graficznych.
Unreal Engine 5 potwierdza swoją moc, oferując świetną grafikę. Jednak obecne konsole mają trudności z utrzymaniem wysokiej liczby pikseli i klatek na sekundę jednocześnie.
Już teraz można powiedzieć, że w przypadku tej gry 30 kl./s ma sens ze względu na doświadczenia wizualne i kompromisy wymagane do osiągnięcia 60 kl./s.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Nobody Wants to Die.