Star Wars Outlaws z największym budżetem reklamowym w historii Ubisoftu. Firma szykuje się na hit
Ubisoft mocno liczy na swoją pierwszą grę osadzoną w uniwersum Gwiezdnych wojen. Zgodnie z przewidywaniami Star Wars Outlaws zostanie wybrane przez wielu klientów, dlatego wydawca nie szczędzi środków na marketing.
W ostatnich dniach pojawiło się trochę kontrowersji związanych ze Star Wars Outlaws. Gracze mocno skrytykowali jeden z materiałów prezentujących produkcję, a w odpowiedzi na nieprzychylne głosy deweloperzy zapowiedzieli, że nie zamierzają opóźnić premiery. Przygodówka jest gotowa i już za 39 dni odbędzie się jej wyczekiwany debiut.
Star Wars Outlaws jest pierwszą grą w uniwersum Gwiezdnych wojen stworzoną przez zespoły Ubisoftu, w związku z czym korporacja jest przekonana, że tytuł osiągnie gigantyczny sukces. Z tego powodu francuski producent i wydawca przeznaczył największy budżet w swojej historii na promocję gry.
Bierzemy pod uwagę mocny start Star Wars Outlaws. To fakt, że jest to jedna z najbardziej oczekiwanych gier w branży w tym roku i odzwierciedla naprawdę silne, pozytywne nastroje społeczności, a także fakt, że rozpoczynamy największą w historii kampanię marketingową dotyczącą gry Ubisoftu.
Ubisoft jest przekonany, że tytuł osiągnie ogromny sukces, bowiem nie tylko mówimy o rozwoju marki o światowej rozpoznawalności – pierwsze opinie na temat przygody Kay Vess są podobno niezwykle pozytywne.
Star Wars Outlaws nie będzie wyłącznie promowane w czasie premiery. Ubisoft przeznaczył również środki na reklamę gry podczas świątecznych wyprzedaży oraz informowanie o zawartości przygotowanej po debiucie.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Star Wars Outlaws.