Niespodziewany hit sprzedażowy w Japonii. Bardzo dobry start sportowej nowości
Do okresu z zalewem wysokobudżetowych premier pozostało jeszcze trochę czasu. Obecnie, jak to bywa w wakacje, deweloperzy szlifują swoje produkcje przed nadchodzącymi za kilka tygodni debiutami, albo po prostu ładują baterie, by za jakiś czas zasypać nas zupełnie nowymi ogłoszeniami. Czy jednak oznacza to, że brakuje ciekawych nowości? Bynajmniej!
Mało tego - nie brakuje także takich, które są w stanie generować naprawdę spore wyniki w kontekście sprzedażowym. I świetnie widać to po najnowszym rankingu udostępnionym przez Famitsu, który obejmuje rynek w Kraju Kwitnącej Wiśni. W minionym tygodniu w pierwszej dziesiątce pojawiły się aż cztery nowości (w tym jedna na dwóch różnych platformach). Zresztą, spójrzcie sami:
Sprzedaż gier w Japonii (15.07 - 21.07)
- [NS] Powerful Pro Baseball 2024-2025 – 166 947
- [PS4] Powerful Pro Baseball 2024-2025 – 49 210
- [NS] Nintendo World Championships: NES Edition – 27 391
- [NS] Luigi’s Mansion 2 HD – 11 913 (w sumie: 150 591)
- [NS] Mario Kart 8 Deluxe – 10 710 (w sumie: 5 911 425)
- [NS] Animal Crossing: New Horizons – 7906 (w sumie: 7 842 609)
- [NS] Minecraft – 6373 (w sumie: 3 571 663)
- [NS] Luigi’s Mansion 3 – 5345 (w sumie: 1 007 557)
- [NS] Mistonia no Kibou: The Lost Delight – 5276
- [NS] Super Mario Bros. Wonder – 5103 (w sumie: 1 891 314)
Wśród wszystkich produkcji w oko wpada od razu Powerful Pro Baseball 2024-2025, które w naszym rejonie nie cieszy się przesadną popularnością, a tam wykręca kapitalne liczby. Dość powiedzieć, że nie jest to przypadkowy debiut spowodowany brakiem ciekawych alternatyw! Zliczając wynik z dwóch sprzętów, debiutancki tydzień przyniósł ponad 210 tysięcy egzemplarzy - i to wyłącznie w wersji fizycznej. Świetny start!