Hugh Jackman i Ryan Reynolds odtworzyli kultowego mema. Gwiazdy świętują OGROMNY sukces Deadpool & Wolverine
„Deadpool & Wolverine” jest najpopularniejszym widowiskiem ostatnich dni. Produkcja Marvel Cinematic Universe pobiła rekordy, a Hugh Jackman i Ryan Reynolds nie zwalniają, promując szalony film.
„Deadpool & Wolverine” w premierowy weekend wygenerował aż 438,3 mln dolarów, pobijając rekordy i plasując się wśród najbardziej dochodowych premier tego roku. To gigantyczny sukces dla filmu, który pokazuje, że superbohaterskie kino wciąż może odnosić ogromne sukcesy – wystarczy tylko zatrudnić właściwych aktorów, którzy napędzają rozgłos i przyciągają widzów na sale kinowe.
Hugh Jackman i Ryan Reynolds idealnie nadają się do tej roli. Gwiazdy „Deadpool & Wolverine” od dłuższego czasu regularnie występują w wywiadach, udostępniają zabawne posty w mediach społecznościowych oraz odgrywają reklamowe scenki – wszystko po to, by zachęcić fanów Marvela do wybrania się na seans.
I ta strategia przynosi niesamowite efekty. „Deadpool & Wolverine” generuje miliony, a Jackman i Reynolds świętują – na początku aktor wcielający się w Logana odtworzył legendarnego mema z Wolverinem w roli głównej, do czego szybko dołączył jego ekranowy kolega.
Wolverine i Deadpool to film nr 1 na świecie. Dziękuję WSZYSTKIM! @VancityReynolds @ShawnLevyDirect @MarvStudios
Wolverine and Deadpool is the #1 movie in the world. Thank you ALL! @VancityReynolds @ShawnLevyDirect @MarvStudios pic.twitter.com/FhdspNeWcR
— Hugh Jackman (@RealHughJackman) July 28, 2024
Należy zwrócić uwagę, że Hugh Jackman wspomina o „Wolverine and Deadpool”, a nie „Deadpool & Wolverine”, co tylko kontynuuje ekranowe sprzeczki pomiędzy postaciami. Ryan Reynolds odpowiedział w podobnym stylu:
Już tęsknię za Hugh. #DeadpoolandWolverine
I miss Hugh already. #DeadpoolandWolverine ❤️💛 pic.twitter.com/qTmTMGQDBt
— Ryan Reynolds (@VancityReynolds) July 28, 2024
Jeśli nie kojarzycie znanej grafiki, poniżej zobaczycie stosowne porównanie:
Hugh Jackman recreates the iconic Wolverine meme pic.twitter.com/5xw4GFWe3w
— ScreenTime (@screentime) July 28, 2024