NVIDIA DLSS 3.7 na pierwszym porównaniu. Nowa wersja przynosi spore zmiany w jakości generowanego obrazu
Do sieci trafił właśnie nowy film porównawczy przedstawiający działanie najnowszej wersji techniki skalowania NVIDIA DLSS. Materiał dobrze pokazuje, że NVIDIA nadal rozwija swoje narzędzia, koncentrując się przede wszystkim na jakości obrazu.
Porównanie przeprowadzone przez kanał "MxBenchmarkPC" uwzględnia natywną rozdzielczość 1440p, 1440p w trybie jakości oraz 4K w trybie wydajności. Na warsztat wrzucono pięć rozbudowanych produkcji - Horizon: Forbidden West, Cyberpunk 2077, Wiedźmin 3, Hellblade 2 oraz Ghost of Tsushima. NVIDIA DLSS w wersji 3.7 sprawia, że skalowany obraz 4K w trybie wydajności jest lepszy jakościowo od natywnego 1440p.
To bardzo ważne, bowiem liczba klatek w 4K w przypadku trybu wydajności jest praktycznie tak wysoka, jak w przypadku 1440p w trybie jakości, a jednak 4K prezentuje się bardziej oszałamiająco. Na szczególne wzrosty możemy też liczyć po dodaniu generatora klatek, który w bardzo wielu przypadkach pozwala wypracować ponad 100 FPS, a to już gwarantuje komfortową zabawę.