Dark Souls 2, jakiego jeszcze nie znacie. Zupełnie nowy wymiar grafiki w grze

Gry
3457V
Dark Souls 2
Mateusz Kucharski | 12.08, 15:47

"Najgorsza" część kultowej trylogii nawet dziś może robić spore wrażenie. Digital Foundry sprawdziło działanie Lighting Engine i rezultaty są zdumiewające. Gra prezentuje się fantastycznie.

O Dark Souls 2 można powiedzieć wiele. Niektórzy postrzegają "dwójkę" jako najgorszą grę z całej trylogii, ale nawet to określenie nie powinno mieć w tym przypadku negatywnego wydźwięku. DS2 to wciąż świetna produkcja, która zmaga się z pewnymi problemami i dziwnymi decyzjami twórców.

Dalsza część tekstu pod wideo

Dark Souls 2 zostało wydane w 2014 roku jeszcze na PS3 i X360, a później otrzymaliśmy ulepszone wydanie w postaci Scholar of the First Sin. Graficznie jednak zbyt dużo się nie zmieniło. Jeśli od grania w tę część odrzucała was grafika, to warto rzucić okiem na najnowszy materiał od Digital Foundry. Specjaliści przeanalizowali grafikę po zainstalowaniu Lighting Engine Mod na PC.

Dodanie wolumetrycznej mgły sprawia, że gra prezentuje się zupełnie inaczej. Lokacje zyskują głębi i co ważne, nie tracimy tu klimatu, a nawet jest on jeszcze lepszy niż w oryginale. Do tego dochodzą nowe dynamiczne cienie, których bardzo brakowało. Przestrzenie prezentują się znacznie mroczniej, co może w znaczący sposób zmienić odbiór gry. Na każdym kroku bez problemu zobaczymy duże różnice względem oficjalnej wersji.

Lighting Engine Mod całkowicie odmienia podróż do Drangleic, choć musimy pamiętać o dość topornych i "drewnianych" mechanikach występujących w Dark Souls 2.

Źródło: Digital Foundry

Komentarze (31)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper