Szykuje się coś nowego ze świata Dying Light. Techland rozbudził nadzieję fanów zgłaszając znak towarowy
Dying Light to aktualnie sztandarowa marka w portfolio Techlandu. Chociaż najnowsza gra z serii wciąż jest rozwijana, wygląda na to, że Polacy pracują już nad kolejnym projektem rozbudowującym markę.
Dying Light to już pełnoprawna marka, w skład której wchodzą już nie tylko dwie gry wideo, ale też m.in. planszówka. Wygląda na to, że już wkrótce otrzymamy kolejny produkt z tej serii.
Popularny internauta o pseudonimie Kurakasis odkrył niedawno, że Techland kilka dni temu zgłosił w amerykańskim urzędzie patentowym (USPTO) nowy znak towarowy – Dying Light: The Beast.
Aplikacja wpłynęła 12 sierpnia, lecz jeszcze nie została rozpatrzona. Jej opis nie daje jasnej odpowiedzi, czym to będzie, ale wygląda na to, że będzie to projekt, który ma być szeroko promowany, gdyż znak będzie mógł się pojawić na wielu gadżetach.
Rejestracja™ znaku towarowego DYING LIGHT: THE BEAST ma na celu objęcie kategorii etui na telefony komórkowe; filmy kinematograficzne z grami komputerowymi; kartridże z grami komputerowymi; płyty z grami komputerowymi; komputerowe urządzenia peryferyjne; muzyka cyfrowa do pobrania z Internetu; oprogramowanie komputerowe do pobrania na telefony komórkowe, a mianowicie oprogramowanie do gier komputerowych; instrukcje obsługi gier komputerowych do pobrania; oprogramowanie do gier komputerowych do pobrania; oprogramowanie komputerowe do pobrania w celu zwiększenia możliwości audiowizualnych aplikacji multimedialnych, w szczególności do integracji tekstu, dźwięku, grafiki, obrazów nieruchomych i ruchomych obrazów; elektroniczne programy do gier, które można pobrać z komputera; oprogramowanie do gier elektronicznych do pobrania; elektroniczne oprogramowanie do gier do pobrania do użytku na telefonach komórkowych i komórkowych oraz komputerach przenośnych; interaktywne programy do gier do pobrania; interaktywne programy do gier komputerowych multimedialnych do pobrania; plik multimedialny do pobrania zawierający grafikę, tekst, dźwięk, wideo, gry i linki internetowe związane z grami interaktywnymi, wideo, elektronicznymi i mobilnymi; pliki muzyczne do pobrania; programy do gier wideo do pobrania; oprogramowanie do gier wideo do pobrania; elektroniczny organizer osobisty; dopasowane folie z tworzyw sztucznych, znane jako skóry, do pokrywania i ochrony aparatury elektronicznej, a mianowicie telefonów komórkowych; karty graficzne; zestawy słuchawkowe do użytku z komputerami; paski do telefonów komórkowych; Podkładki; nagrane oprogramowanie komputerowe dla telefonów komórkowych, a mianowicie oprogramowanie do gier komputerowych; nagrane oprogramowanie do gier komputerowych; nagrane oprogramowanie do gier wideo; nagrane programy do gier wideo.
Oczywiście publikacja ta zwróciła uwagę fanów, którzy liczą na to, że deweloperzy szykują dodatek do Dying Light 2: Stay Human. Jednak były menedżer ds. społeczności, Uncy, który współpracował z Techlandem zauważył, że ów znak towarowy nie został przypisany do klasy 022, tzw. Games, Toys and Sporting Good. Mogłoby to sugerować, że Dying Light: The Beast może być nazwą dla dzieła z innego medium, jakim jest komiks.
Prawdopodobnie na to, czym jest Dying Light: The Beast przyjdzie nam jeszcze poczekać. Jednak już teraz widać, że stworzona przez Polaków marka budzi duże zainteresowanie także za granicą. Dlatego nawet taka drobna wzmianka o nowym projekcie sygnowanym nazwą Dying Light wzbudziła spore zainteresowanie niezależnie od tego, czym finalnie będzie.