To już jest koniec! Motion Twin ucina rozwój Dead Cells

Gry
979V
Dead Cells The End is Near close
Grzegorz Cyga | 19.08, 17:30

Dead Cells przebyło długą drogę, która właśnie się kończy. Motion Twin opublikowało ostatnią aktualizację z nową zawartością.

Do gry została dodana długo zapowiadana 35.łatka nosząca nazwę The End is Near.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na premierę ostatniego dużego patcha trzeba było trochę zaczekać, jednak deweloperzy w pełni to wynagradzają graczom. Od dziś w grze znajdziecie:

3 nowe moby

  • Sore Loser: ślicznotka, która nie może cię skrzywdzić, ale jest bardzo czepliwa i irytująca, zawsze stara się być blisko ciebie i przeskoczyć przez ciebie. Kiedy ją zabijesz, zostaniesz przeklęty.
  • Doom Bringer: każdy atak wręcz z niego nie zada obrażeń, ale nałoży 2 ładunki klątwy i ogłuszy cię, a ty natychmiast zginiesz, jeśli masz już 50 ładunków klątwy. Brzmi całkiem uczciwie, prawda?
  • Curser: wystrzeliwuje powolny pocisk samonaprowadzający, który może przenikać przez ściany. Jeśli "przypadkowo" zostaniesz złapany przez ten pocisk, otrzymasz obrażenia i 5 ładunków klątwy. Jeszcze jedna niespodzianka! Jeśli się do niego zbliżysz, zmiażdży cię swoim kosturem.

3 nowe bronie

  • Anathema:  rozerwij serce Grzyba Boia, aby wystrzelił ciężki pocisk pośredni zadający obrażenia obszarowe. Bycie absolutnym dzikusem ma jednak swoją cenę - zostaniesz przeklęty, jeśli twój atak w coś trafi. Tak, zostaniesz przeklęty tylko wtedy, gdy w coś uderzysz. Ktokolwiek tworzy te klątwy, nie dba o to, ile grzybów rozerwiesz na strzępy, tylko czy potem w coś uderzysz. To sprawia, że myślisz...
  • Indulgence: Przywołuje promień zemsty na najbliższego wroga, zadając mu obrażenia krytyczne, jeśli nie jesteś przeklęty. Cele zabite przez promień oczyszczają cię z 3 ładunków klątwy zamiast 1. Wystrzeliwuje 1 dodatkowy promień za każde 5 poziomów kumulacji klątwy, które posiadasz (maks. 5 za każde rzucenie).
  • Misericorde: zadaje trafienia krytyczne, jeśli ofiara ma mniej niż 50% HP. Przeklina cię, jeśli trafienie krytyczne nie zabije celu.

3 nowe mutacje

  • Przeklęta Butelka: Twoja butelka zdrowia ma nieskończoną liczbę ładunków, ale także przeklina cię 20 razy za każdym razem, gdy jej używasz. Ale czy zdołasz przetrwać z tych 20 ładunków klątwy? TRZYMAJCIE SIĘ, MOI PRZYJACIELE...
  • Przeklęty wigor: po otrzymaniu śmiertelnych obrażeń pozostajesz przy życiu z 1 HP przez 2 sekundy. Jeśli zabijesz któregokolwiek wroga będąc pod wpływem tego efektu, zostaniesz uratowany. W przeciwnym razie, gdy efekt zniknie lub zostaniesz trafiony, będąc pod nim, natychmiast zginiesz bez żadnej ochrony.
  • Demoniczna siła: Obrażenia wzrastają o 30%, jeśli jesteś przeklęty. Premia ta wzrasta o 2% za każdy posiadany ładunek klątwy. Przeklęty Miecz liczy się jako 1 ładunek dla tego efektu (nie ma specjalnej premii do niego, ale nadal możesz kumulować na nim klątwy).

Oprócz tego do gry trafił szereg nowych legendarnych afiksów, ponad 40 opcji personalizacji gry, możliwość przejścia do obu biomów z Return to Castlevania przy jednym podejściu i nowe ułatwienia. Dokładną listę zmian i krótkie animacje prezentujące nowych przeciwników znajdziecie w tym miejscu.

Źródło: Steam

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper