Hyper Light Breaker opóźnione. Użytkownicy Steama muszą poczekać na wczesny dostęp do gry
Hyper Light Breaker to gra, na którą czekamy od 2022 roku. I niestety trochę jeszcze na nią poczekamy.
Hyper Light Breaker zapowiada się na inną od Hyper Light Drifter produkcję. Ma to być umiejscowiony w otwartych, proceduralnie generowanych światach roguelite posiadający trójwymiarową grafikę i tryb wieloosobowy. Dwa miesiące temu dowiedzieliśmy się, że gra ma trafić do wczesnego dostępu na Steamie latem tego roku. Tak się jednak nie stanie.
Założyciel i dyrektor kreatywny studia Heart Machine, Alx Preston opublikował na platformie Valve komunikat informujący o tym, że premiera gry w early accesie została przesunięta na początek 2025 roku.
Początkowo za powód deweloper podaje standardową potrzebę większej ilości czasu na dopracowanie rozgrywki. Jednak kilka akapitów później możemy przeczytać o tym, że twórcy mają spore ambicje, które zaczynają ich przerastać.
Jesteśmy bardzo wdzięczni wszystkim członkom społeczności, którzy wyrazili nieustające wsparcie i entuzjazm w związku z premierą Hyper Light Breaker we wczesnym dostępie na Steam. Po wielu ocenach i rozmowach z naszym wydawcą, Arc Games, zdecydowaliśmy, że potrzebujemy trochę więcej czasu, aby dopracować rozgrywkę zgodnie z naszymi standardami.
W związku z tym spodziewamy się teraz daty premiery we wczesnym dostępie na początku przyszłego roku.
Nie chcemy wypuszczać projektu, nawet we wczesnym dostępie, z którego nie jesteśmy zadowoleni pod wieloma względami. Zwłaszcza w obecnym stanie branży musimy pokazać się z jak najlepszej strony.
Jak zawsze, wierzymy w utrzymanie zrównoważonego tempa rozwoju naszego zespołu, co oznacza dbanie o potrzeby zdrowotne psychiczne i fizyczne każdego z nas w pierwszej kolejności, a nie wypalanie zespołu w próby dotrzymania określonej daty premiery. Umożliwi to zespołowi zaoferowanie lepszego, bardziej responsywnego wsparcia w odpowiedzi na opinie społeczności w samym okresie wczesnego dostępu.
Zaufajcie, że NAPRAWDĘ chcemy wypuścić Breakera i zobaczyć, jak ludzie angażują się w grę, nad którą wszyscy tak ciężko pracowaliśmy. Jednak NAPRAWDĘ musimy się upewnić, że podstawowe jednostki gry są tak silne, jak to tylko możliwe, abyśmy mogli na nich budować w okresie wczesnego dostępu. W międzyczasie potwierdzono, że pokażemy Breakera na wielu wydarzeniach, aby poznać wasze opinie, ponieważ kontynuujemy przygotowania Breakera do premiery we wczesnym dostępie! Demo Breakera będzie dostępne na PlayNYC + AnimeNYC w Nowym Jorku, XOXO w Portland i Media Indie Exchange w Seattle. Obecnie planujemy również dodatkowe publiczne demonstracje na DreamHack w Atlancie i MAGFest w Maryland. Jeśli więc nie możecie się doczekać, kiedy dostaniecie grę w swoje ręce po jej premierze we wczesnym dostępie, możecie przynajmniej zobaczyć nas na tych wydarzeniach i podzielić się z nami swoimi opiniami na temat tego, jak gra rozwija się do tej pory!