Gracze znów mogą być skazani na 30 FPS. Nowy Monster Hunter rozczaruje wydajnością?

Gry (plotka)
1484V
Monster Hunter Wilds
Mateusz Kucharski | 22.08, 13:43

Niepokojące informacje od graczy będących na Gamescom 2024. Monster Hunter Wilds prezentuje świetną grafikę, ale może być to osiągnięte sporym kosztem płynności.

Capcom ostatnio udostępnił całą masę nowych materiałów z Monster Hunter Wilds. Seria jest szalenie popularna, więc nic dziwnego, że Japończycy chcą pokazać nową odsłonę z jak najlepszej strony. Piękna grafika i porywający gameplay są praktycznie pewne, ale wielką niewiadomą pozostaje wydajność.

Dalsza część tekstu pod wideo

Speedrunner Canta Per Me miał okazję sprawdzić demo MHW na PS5 i podzielił się wiadomością, która może zaniepokoić część graczy. Demo udostępnione na Gamescom posiada wyłącznie jeden tryb graficzny. I nie jest to tryb w 60 klatach na sekundę. Canta Per Me zaznaczył, że najprawdopodobniej mamy do czynienia z płynnością w stabilnych 30 FPS.

Sytuacja może się oczywiście zmienić, ponieważ jest to zaledwie demo, a premiera Monster Hunter Wilds odbędzie się dopiero w przyszłym roku. Warto jednak pamiętać, że gra trafi wyłącznie na obecną generację.

Oby nie powtórzyła się sytuacja z premiery Dragon's Dogma 2, kiedy to konsolowcy mogli grać wyłącznie w 30 klatkach, a sama gra była zresztą wyjątkowo słabo zoptymalizowana (także na PC). Japończycy poświecili wtedy bardzo dużo czasu na zwiększenie płynności i naprawę błędów.

Najnowsze materiały z Monster Hunter Wilds możecie zobaczyć poniżej.

Źródło: Gaming Bolt

Komentarze (127)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper