Miesiąc bez gier. Ubisoft+ sparaliżowany na Xboxie
Użytkownicy Xboxa od około miesiąca borykają się z poważnymi problemami dotyczącymi usługi Ubisoft+.
Subskrypcja, która normalnie zapewnia dostęp do wciąż wzbogacanego katalogu gier francuskiego wydawcy, przestała działać u wielu graczy, uniemożliwiając im logowanie i korzystanie z serwisu.
Problem dotyka użytkowników różnych modeli konsol Xbox na wielu rynkach. Gracze zaczęli zgłaszać trudności w mediach społecznościowych kilka tygodni temu, a wątek na Reddicie Ubisoftu szybko zapełnił się ponad 150 komentarzami od sfrustrowanych subskrybentów.
W odpowiedzi na narastającą krytykę, Ubisoft wydał oficjalne oświadczenie dla portalu Eurogamer. Firma przyznała, że jest świadoma „problemu technicznego wpływającego na zdolność niewielkiej liczby graczy do połączenia swojej subskrypcji Ubisoft+ z Xbox”. Wydawca zapewnił, że bada sprawę i zachęcił dotkniętych problemem użytkowników do kontaktu z obsługą klienta.
Choć Ubisoft obiecał szybką aktualizację sytuacji, brak konkretnej daty rozwiązania problemu może budzić niepokój wśród graczy z wykupioną usługą. Warto zauważyć, że firma określiła grupę dotkniętych problemem jako „niewielką liczbę graczy”, co stoi w sprzeczności z licznymi doniesieniami w mediach społecznościowych.
Sytuacja ta stawia pod znakiem zapytania niezawodność usług subskrypcyjnych w branży gier i może wpłynąć na zaufanie klientów do Ubisoft+. Pozostaje mieć nadzieję, że francuski gigant szybko rozwiąże problem i zrekompensuje graczom stracony czas subskrypcji.