Indiana Jones najtrudniejszą grą studia. MachineGames znalazło jednak optymalne rozwiązanie

Gry
1086V
Indiana Jones and the Ancient Circle
Łukasz Musialik | 26.08, 22:10

Indiana Jones and the Ancient Circle, najnowsza gra z serii o słynnym archeologu, obiecuje graczom nie tylko emocjonujące przygody, ale i wyzwania dla szarych komórek. 

MachineGames, studio odpowiedzialne za produkcję, postanowiło podnieść poprzeczkę, jeśli chodzi o łamigłówki i zagadki w grach akcji.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jens Andersson, dyrektor kreatywny projektu, podkreśla, że celem zespołu było stworzenie prawdziwych, wymagających zagadek / łamigłówek, a nie prostych mechanizmów typu „pociągnij za dźwignię”. Jednocześnie twórcy zdają sobie sprawę z różnorodności umiejętności graczy i nie chcą, aby ktokolwiek utknął w martwym punkcie.

Aby uniknąć frustracji i sięgania po rozwiązania na YouTube, co mogłoby zepsuć immersję, w grze zaimplementowano opcjonalny system pomocy. Gracze, którzy napotkają trudności, mogą zrobić zdjęcie problematycznej układanki, a sam Indiana Jones udzieli im wskazówek. 

„Jeśli gracze utkną w jakimś momencie gry, oznacza to, że ponieśliśmy porażkę” - mówi Andersson, podkreślając, jak ważne jest dla zespołu, aby gra była wyzwaniem, ale nie prowadziła do frustracji.

Twórcy zapowiadają, że będzie to największa produkcja w historii studia MachineGames, co tylko podsyca oczekiwania, aby przeżyć tę archeologiczną przygodę.

Źródło: pcgamer.com

Komentarze (63)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper