PlayStation skupiło się na dojrzałych i realistycznych grach, a Astro Bot "wypełnia lukę"

Gry
1141V
Astro Bot - Joel i Ellie
Mateusz Kucharski | 06.09, 14:58

Astro Bot zbiera doskonałe opinie, ale czy powinno nas to dziwić? Takiej gry od Sony nie było już dawno, a twórcy podkreślają, że jest to pewnego rodzaju "wypełnienie luki".

Premiera Astro Bota rozpoczęła się fantastycznie, a do pełni sukcesu brakuje jeszcze informacji o sprzedanych kopiach. Być może Sony w przyszłości udzieli takich szczegółów, ale na razie musimy poczekać.

Dalsza część tekstu pod wideo

Reżyser i szef Team Asobi, Nicolas Doucet, udzielił wywiadu dla VGC, w którym przyznał, że na PlayStation bardzo brakowało gier pokroju Astro Bota, a zadaniem studia jest wypełnienie wolnej przestrzeni, która postała w momencie skupienia się na tworzeniu realistycznych i dojrzałych gier.

Gdy społeczność PlayStation zaczęła dorastać, wiele studiów przeszło od tworzenia gier kreskówkowych do bardziej dojrzałych, hiperrealistycznych gier. Wtedy my, jako studio Team Asobi, zdecydowaliśmy, że naprawdę chcemy wypełnić tę lukę, która była wypełniana przez inne studia 20-25 lat temu. Właśnie tam chcemy być: Dla każdego, kolorowo itd. Nawet gdybyśmy zrobili horror, byłby to zabawny horror.

Jeżeli Astro Bot stanie się sukcesem finansowym, to być może Sony zmieni nieco swój aktualny kierunek i postanowi zaoferować więcej lekkich i przyjemnych produkcji. Nie ma co jednak liczyć na szybkie zmiany, ponieważ to długotrwały proces.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do ASTRO BOT.

Źródło: VGC

Komentarze (62)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper