Od dziś można za darmo sprawdzać Call of Duty Black Ops 6. Twórcy wprowadzili już pierwsze istotne ulepszenia

Gry
3931V
Call of Duty: Black Ops 6
Grzegorz Cyga | 06.09, 18:15

Ruszają otwarte dla wszystkich testy Call of Duty: Black Ops 6. Jednak już teraz twórcy wprowadzili pewne zmiany, aby zainteresowanym grało się jak najlepiej.

Od dzisiaj od godziny 19:00 do 9 września użytkownicy Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4 i PC (Battle.net, Microsoft Store, Steam) mogą wziąć udział w otwartych beta testach Call of Duty: Black Ops 6.  Do dyspozycji graczy oddano 8 map i 6 trybów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Chociaż beta testy nie dają dostępu do całej zawartości, a do premiery wiele jeszcze może się zmienić, nie oznacza to, że obecnie twórcy nie robiąc nic, aby poprawić wrażenia graczy. Deweloperzy wsłuchali się w pierwsze opinie pochodzące od osób, które zamówiły grę w przedsprzedaży lub mają wykupiony jeden z wariantów abonamentu Xbox Game Pass (Game Pass Ultimate, Game Pass PC lub Game Pass Console). Efektem tego jest aktualizacja zawierająca wiele istotnych zmian, m.in. w liczbie poziomów, jakie można uzyskać w grze. Od teraz można odblokować maksymalnie 30. poziom. Wbicie kolejnych leveli od 20 w górę będzie nagrodzone nowymi rzeczami, w tym kosmetycznymi, które są przyznawane za udział w becie.

Call of Duty: Black Ops 6 open beta rewards

Najważniejsze są oczywiście zmiany wpływające na balans. Aczkolwiek deweloperzy przyjrzeli się nie tylko broniom, które były najchętniej wybierane. 

Spotkaliśmy się z opiniami na temat szybkości wymiany broni i zgadzamy się z tym. Skrócimy czas wypadania broni na całej planszy, aby ogólnie zwiększyć prędkość wymiany. Gracze, którzy szukają jeszcze szybszej wymiany, mogą wypróbować atut Strateg szybkich rąk w 2. tygodniu bety.

Skrócono czas wypadania karabinu szturmowego, pistoletu maszynowego, strzelby, LKM-u, karabinu wyborowego, pistoletu i wyrzutni o 50 ms.
Skrócono czas zrzutu snajperskiego o 100 ms.

Wprowadzamy drobne poprawki do podstawowych prędkości ruchu wszystkich klas broni, aby upewnić się, że znajdują się one w odpowiednim miejscu względem siebie. Skupiliśmy się głównie na prędkościach ruchu i prędkościach celowania, które wchodzą w grę podczas starć bojowych.

 

Ogólnie rzecz biorąc, jesteśmy zadowoleni z wykorzystania i wydajności klas broni, które widzieliśmy w 1. weekendzie beta, a także z górnego limitu tempa ruchu oferowanego przez pistolety maszynowe, więc te zmiany utrzymują pistolety maszynowe na tym samym poziomie i ogólnie ulepszają inne klasy. Zdajemy sobie sprawę, że nie przyspieszymy zbytnio gry i będziemy nadal monitorować i oceniać dane gry oraz wasze opinie.

 

Inną godną uwagi zmianą jest prędkość sprintu w zwarciu. Chcemy, aby gracze czuli się zachęceni do sięgnięcia po dedykowaną broń do walki wręcz jako sposób na przemieszczanie się po mapie. Chcemy również upewnić się, że użytkownicy walczący w zwarciu będą mogli dogonić innych graczy, którzy biegną sprintem z bronią dystansową, aby uzyskać podstępne tarcze i ciosy kończące.

Jednak też wprowadzono kilka poprawek dotyczących punktów odrodzenia, co zostało wytłumaczone przez twórców.

Nasza wieloletnia definicja "złego spawnu" to za każdym razem, gdy gracz zada lub otrzyma obrażenia w ciągu 3 sekund od odrodzenia. Jest to podstawa budowania systemu odradzania i nie zmienia się niezależnie od rozmiaru mapy czy trybu gry. Używamy tego wskaźnika (między innymi) do śledzenia złych częstotliwości pojawiania się w Black Ops 6, co oznacza, że jeśli zadaliście lub otrzymaliście obrażenia w ciągu 3 sekund w 1. weekend bety, zauważyliśmy to.

Dla przykładu, nasz wpis w bazie Moshpit z najwyższym wskaźnikiem pojawiania się złych zmian w tygodniu 1 to Dominacja na Skyline ze wskaźnikiem 4,2%, co oznacza, że w 4,2 na 100 odrodzeń ktoś zadał lub otrzymał obrażenia w ciągu tych 3 sekund. Chociaż ogólnie jesteśmy zadowoleni z naszych średnich, wiemy, że średnia składa się również z najgorszych przypadków i będziemy ją oceniać przez cały okres istnienia tej gry.

Zdajemy sobie również sprawę, że każdy z nas ma własną definicję tego, czym jest dobry lub zły spawn i nie zawsze dotyczy to tylko sytuacji bojowych. Na przykład, czy odrodziłem się zbyt daleko na Umocnionym Punkcie? Albo dlaczego odradzam się po tej samej stronie mapy, co wroga drużyna? Nadrzędny system odradzania się i rozmieszczenie punktów odrodzenia na mapie mają kluczowe znaczenie dla przebiegu meczu. Naszym celem w przypadku Black Ops 6, podobnie jak w każdej poprzedniej grze Black Ops, jest stworzenie przewidywalnego systemu odradzania, który prowadzi do bezpośrednich starć z przeciwnikami, a jednocześnie zapewnia wystarczająco dużo czasu od odrodzenia na podjęcie decyzji. Obejmuje to uwzględnienie czasu przed przystąpieniem do zaangażowania, zanim będziesz na nie gotowy.

W 2. weekend otwartej bety dostosowaliśmy ogólną logikę pojawiania się i wprowadziliśmy dodatkowe zmiany na wielu mapach, aby poprawić przewidywalność i czas do starcia. Wiemy, że mamy trochę pracy do wykonania i będziemy nadal przetwarzać nasze dane, oceniać wasze opinie i grać w grę z wami wszystkimi, aby wyciągnąć własne wnioski na temat tego, jak nadal czynić pozytywne postępy.

Oczywiście deweloperzy przygotowali również szczegółowy spis pomniejszych zmian, który został opublikowany dla zainteresowanych na oficjalnej stronie gry.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Call of Duty: Black Ops 6.

Źródło: Call of Duty

Komentarze (83)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper