Annapurna Interactive może nie ukończyć gry. Projekt pod znakiem zapytania

Gry (plotka)
995V
Blade Runner 2033: Labyrinth
Łukasz Musialik | 16.09, 22:15

Przyszłość gry Blade Runner 2033: Labyrinth stanęła pod znakiem zapytania po masowym exodusie zespołu deweloperskiego z Annapurna Interactive. Wszystkich dwudziestu pięciu pracowników, włącznie z reżyserką, opuściło projekt z powodu nieporozumień z kierownictwem firmy.

Chelsea Hash, dotychczasowa dyrektorka gry, zaktualizowała swój profil na LinkedIn, oficjalnie potwierdzając swoje odejście. To posunięcie wywołało falę spekulacji na temat losu długo wyczekiwanej produkcji. Hash, znana z pracy nad Solar Ash i What Remains of Edith Finch, była kluczową postacią w rozwoju projektu.

Dalsza część tekstu pod wideo

Blade Runner 2033: Labyrinth miał być triumfalnym powrotem serii do świata gier wideo po wieloletniej przerwie. Annapurna nie ujawniła zbyt wielu szczegółów o grze, ograniczając się do krótkiego zwiastuna i zapowiedzi premiery na PC i konsole. Teraz, wobec utraty zespołu, przyszłość projektu stoi pod znakiem zapytania.

Ewentualne przejęcie produkcji przez nowy zespół rodzi wiele wątpliwości. Nowi deweloperzy musieliby kontynuować pracę bez wsparcia i wiedzy oryginalnych twórców, co mogłoby znacząco wpłynąć na jakość i spójność końcowego produktu.

Pozostaje mieć nadzieję, że Annapurna Interactive znajdzie sposób na uratowanie projektu, nie tracąc przy tym wizji i ambicji, które stały za jego pierwotnym zamysłem.

Źródło: X / Bloomberg

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper