Lepsza grafika w Metal Gear Solid: Master Collection. Konami wydało aktualizację
Konami cały czas stara się załatać kolekcję Metal Gear Solid. Najnowsza aktualizacja przynosi zmiany, na które wiele osób czekało od dawna.
Metal Gear Solid: Master Collection Vol.1 od samej premiery było krytykowane za swoją jakość. I trudno się dziwić, gdyż twórcy nie wprowadzili zbyt wielu ulepszeń. Dla niektórych spora część zawartości była niemalże przeklejona z pakietu stworzonego przez Bluepoint w 2011 roku. Japończycy zobowiązali się do naprawy błędów oraz wprowadzenia zmian. Od miesięcy regularnie wydają łatki, a dziś otrzymaliśmy kolejną z nich.
Wersja 2.00 wprowadza nowe opcje związane z grafiką. Tyczy się to wyłącznie METAL GEAR SOLID 2: Sons of Liberty oraz METAL GEAR SOLID 3: Snake Eater. Pierwsza część pozostała bez większych zmian. Konami rozbudowało opcje obrazu. Zaimplementowano funkcję "ustawień rozdzielczości", dzięki której możemy wybrać dwa presety lub stworzyć własny.
"Original Mode" zachowuje domyślne ustawienia, natomiast "Adjusted Mode" wyświetla obraz w maksymalnej rozdzielczości dostępnej dla naszego ekranu. Dzięki technologii upscalingu możemy liczyć na lepszą ostrość. Tak prezentują się ustawienia "Adjusted Mode".
Poniżej możecie zobaczyć różnicę przed i po wprowadzeniu nowych ustawień.
Dodano również nowe opcje związane ze sterowaniem, w tym przypisywanie przycisków na kontrolerze oraz zmianę czułości przybliżania i oddalania. Warto tutaj zaznaczyć, że aktualizacja 2.00 dostępna jest obecnie wyłącznie na PC. Konami potwierdziło jednak, iż wkrótce zostanie podana data premiery na pozostałych platformach.
Pełną listę zmian znajdziecie na oficjalnej stronie twórców.