Hell is Us obudzi w Was odkrywcę! Twórcy zdradzają szczegóły przed kolejnym pokazem
Podczas ostatniego PlayStation State of Play, NACON i Rogue Factor zaprezentowały długo oczekiwany pierwszy zwiastun z rozgrywką „Hell is Us”.
Ten wyjątkowy tytuł, który zadebiutuje w przyszłym roku na PlayStation 5, Xbox Series X|S i PC, ma wyróżniać się unikalnym podejściem do eksploracji i fabuły, bez tradycyjnych map i wskazówek, co stawia wyzwanie intuicji gracza.
W Hell is Us postanowiliśmy zerwać z konwencjonalnymi normami, aby zaoferować coś radykalnie innego. W przeciwieństwie do wielu współczesnych gier, które prowadzą graczy za pomocą szczegółowych map, znaczników zadań, dzienników i stałej pomocy, zdecydowaliśmy się całkowicie wyeliminować te tradycyjne systemy – powiedział Jonathan Jacques-Belletete.
Gra stworzona pod nadzorem Jonathana Jacques-Belletete, byłego dyrektora artystycznego „Deus Ex: Human Revolution”, oferuje trzecioosobową przygodę akcji w głębokim, pełnym symboliki świecie. Fabuła dotyka tematów wojny domowej, emocji i rodziny, co czyni ją wyjątkowo dojrzałą i refleksyjną.
Nazywamy tę koncepcję „Player-Plattering”, ponieważ jest przeciwieństwem „Silver-Plattering”. Reprezentuje ona nasz świadomy wybór, aby nie podawać graczowi wszystkiego na srebrnej tacy z gotowymi wskazówkami i odpowiedziami. Zamiast tego chcemy, aby gracz odzyskał pełną kontrolę nad swoją przygodą, eksplorując, odkrywając i decydując za siebie – dodał deweloper.
Twórcy z Rogue Factor odważnie postawili na koncepcję „Player-Plattering”, gdzie gracze będą musieli samodzielnie odkrywać otaczający świat bez żadnych ułatwień w postaci znaczników czy map.
Wierzymy, że to podejście, zdecydowanie „staromodne”, powraca do korzeni gier wideo, które rozbudziły naszą pasję do gatunku. Chociaż zintegrowaliśmy wiele nowoczesnych udoskonaleń, aby wzbogacić wrażenia z rozgrywki, chcemy zaoferować przygodę, która ceni inteligencję i intuicję graczy. W przypadku Hell is Us naszym celem jest, aby każdy gracz w pełni zaangażował się, zarówno emocjonalnie, jak i intelektualnie, i przeżył niezapomnianą podróż, porównywalną z tymi, które ukształtowały naszą miłość do gier wideo, sięgając aż do lat 90. Mamy nadzieję, że gra pozostawi po sobie niezatarte wrażenie w taki sam sposób, w jaki tamte klasyki odcisnęły piętno na nas – tłumaczy Jonathan Jacques-Belletete.
„Hell is Us” ma przywrócić korzenie gier, które rozbudzały pasję lat 90., jednocześnie wprowadzając nowoczesne udoskonalenia w rozgrywce. Pełny pokaz gry zapowiedziano na 30 września o 17:00.