Konami ujawnia nowe szczegóły o Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. Gra zyska funkcje ułatwiające rozgrywkę
Konami stopniowo ujawnia nowe szczegóły dotyczące remake'u Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, mimo że oficjalna data premiery pozostaje nieznana.
Jedną z kluczowych informacji, które niedawno potwierdzono, jest możliwość pauzowania przerywników filmowych.
W przeciwieństwie do oryginalnej wersji gry Hideo Kojimy, remake pozwoli graczom na wstrzymanie dialogów i cut-scenek, a następnie wznowienie ich w dogodnym momencie. To znaczące udogodnienie, szczególnie biorąc pod uwagę, że niektóre przerywniki filmowe w Metal Gear Solid Delta: Snake Eater są bardzo długie.
Nowa funkcja będzie zapewne ceniona przez fanów, gdyż umożliwia elastyczne podejście do rozgrywki, pozwalając na przerwę bez obawy o utratę ważnych elementów fabuły.
Dodatkowo, dzięki wersji demonstracyjnej zaprezentowanej na Tokyo Game Show 2024, wiemy, że interfejs ekranu pauzy będzie zawierał opcję całkowitego pomijania filmów. Może to być doskonałe rozwiązanie dla osób grających w tytuł po raz kolejny, umożliwiając szybsze przejście gry.
Nowe funkcje pokazują, że Konami stara się dostosować klasyczną grę do współczesnych standardów, zachowując jednocześnie oryginalny klimat, mimo wprowadzonych zmian. Z niecierpliwością czekamy na więcej szczegółów dotyczących tego ambitnego remake'u.