Xbox Game Pass promowany przez Call of Duty: Black Ops 6. Microsoft stawia wszystko na jedną kartę
Microsoft opublikował nowy spot promujący Xbox Game Pass i Call of Duty: Black Ops 6. Strzelanka nadciąga i zapowiada się na wielkie święto subskrybentów usługi.
Call of Duty systematycznie może pochwalić się gigantyczną sprzedażą, a niemal każda część osiąga bardzo dobre wyniki. Microsoft zdaje sobie sprawę, że po przejęciu Activision Blizzard trzyma w garści asa, którego nie zawaha się użyć do promocji swojej flagowej usługi.
Call of Duty: Black Ops 6 jest pierwszą częścią w serii, która jest rozwijana przez cztery lata, a jednocześnie pierwszą odsłoną w całym uniwersum debiutującą w Xbox Game Pass. To będzie niezwykle duże wydarzenie dla deweloperów, wydawcy oraz spore wyzwanie dla serwerów.
Nie jest sekretem, że Call of Duty: Black Ops 6 może być prawdziwym system-sellerem dla Xbox Game Pass. Fani PlayStation zapewne nie przerzucą się na Xboksy dla jednej gry w abonamencie, ale miliony posiadaczy Xboksów oraz użytkownicy PC już jak najbardziej mogą sięgnąć po subskrypcję, by sprawdzić tytuł w dniu premiery.
Microsoft ma pełną świadomość, jak duże jest zainteresowanie produkcją, więc wyemitował nowy spot, który zachęca graczy do sięgnięcia po strzelankę w ramach Xbox Game Pass.
Odnoszę wrażenie, że powinno pojawić się tutaj tylko jedno pytanie – czy serwery to wytrzymają? Pod koniec miesiąca infrastruktura Activision zostanie mocno wystawiona na próbę.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Call of Duty: Black Ops 6.